Samenwerking Go-Tan en SOS-Kinderdorpen

Het Aziatische foodmerk Go-Tan en SOS-Kinderdorpen slaan de handen ineen met een sms & win-actie ten bate van het wereldwijde werk van SOS-Kinderdorpen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Deze kinderhulporganisatie vangt kinderen op die er helemaal alleen voor staan en geeft ze een nieuw thuis in hun eigen land. Acht à tien weeskinderen vormen samen met een (beroeps)moeder een nieuw gezin in een eigen huis, onder het motto: 'want ieder kind verdient een thuis'. Ook voor Go-Tan is 'familie' erg belangrijk. Samen met de familie
aan tafel genieten van de maaltijd, is dan ook een echte Oosterse traditie.

Vanaf eind augustus krijgen een aantal kroepoekvarianten van Go-Tan een sticker met een sms & win-actie. De sms-er maakt kans op Go-Tan producten. De actie loopt tot en met december 2003 en alle opbrengsten komen ten goede aan het werk van SOS-Kinderdorpen.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie