Vier genomineerden voor de M@rketeer of the Year 2003-prijs

Er zijn dit jaar vier genomineerden voor de tweejaarlijkse M@rketeer of the Year-prijs. De prijs is een initiatief van het Tijdschrift voor Marketing, Nima@Business en het Platform voor Innovatie in Marketing (PIM) en wordt toegekend aan marketeers die op innovatieve en succesvolle wijze gebruik weten te maken van bestaande en nieuwe marketinginstrumenten.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De vier marketeers die strijden om de titel of the Year 2003 zijn:

  • Nancy Bromet, commercieel directeur van Hunkemöller.
  • Robert de Groot, marketing directeur van Citroën.
  • Ruud Polman, hoofd communicatie retail van de Rabobank Nederland.
  • Marc Nagelkerken, commercial manager bij de afdeling Sponsoring van IP en verantwoordelijk voor de commerciële exploitatie van Idols.

    Vele genomineerden zijn door de lezers van het Tijdschrift voor Marketing en de bezoekers van aangedragen. Vervolgens is de lijst door een jury beoordeeld en teruggebracht tot vier genomineerden. De jury zal op 11 juni bekend maken wie de winnaar is.
    De jury bestaat uit: Hans Molenaar (voorzitter PIM), Albert Smit (voorzitter ), Theo Schellekens (ex-Wehkamp en winnaar van de of the Year-prijs 1999), Susanne Ekel (ex-Monsterboard.nl en winnaar van de of the Year-prijs 2001) en Theo van Vugt (hoofdredacteur van het Tijdschrift voor Marketing). De winnaar wordt op 11 juni bekendgemaakt tijdens de Marketing Innovatiedag van PIM in De Meern. Voor aanmeldingen zie: .

  • Plaats als eerste een reactie

    Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

    Word lid van Adformatie → Login →
    Advertentie