Werkverkeer: vandenbusken, New Brand Activators en MWM2

Wie waren de 'movers en shakers' van afgelopen week?


Roderic Mul is bij vandenbusken gestart als executive creative director na eerder als digital creative gewerkt te hebben bij Isobar, Qi/QiONLY en The online Company. vandenbusken had door de groei van bestaande en de komst van nieuwe klanten behoefte om het creatieve team te versterken.


Barbara Berkhout is de nieuwe accountmanager bij New Brand Activators in Veghel. Voorheen werkte zij bij Kittyhawk en later bij david.  Barbara functioneert als sparringspartner en adviseur op het gebied van communicatie- en positioneringsvraagstukken.


Reneé van der Zanden is begonnen als Research Consultant bij onderzoeksbureau MWM2. Ze gaat het team Not-for-profit & Media ondersteunen bij groeiend aantal projecten. Van der Zanden werkte hiervoor bij een onderwijs- en arbeidsmarktadviesbureau en Significant, een onderzoeksbureau in het publieke domein.


Aric Austin is onlangs toegetreden tot het senior managementteam van Zoomin.TV met als taak om de internationale activiteiten verder te ontwikkelen. De toetreding volgt op de acquisitie afgelopen zomer van een meerderheidsbelang door het Zweedse Modern Times Group.

De directie van marktonderzoeksbureau Markteffect heeft het managementteam van de organisatie per direct uitgebreid met Danny Meulenbroeks. Hij wordt er manager kwaliteit en research.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie