Customer Experience Trends & Winners

Wat zijn de customer experience trends van 2023? Ontdek het tijdens het event op 24 mei!

Ontdek de belangrijkste customer experience trends van dit jaar tijdens het gratis online event op 24 mei, gepresenteerd door Anders Jansen. Daarbij worden de plannen van drie genomineerden voor de titel van Customer Experience Professional 2023 gepresenteerd, waar je veel van kunt leren. Ook kun je binnenkort het Customer Experience Trendrapport 2023 verwachten, dat door Beeckestijn Business School in samenwerking met Flowresulting is samengesteld. Je wordt meegenomen door de vijf belangrijkste trends op het gebied van customer experience.

De vijf belangrijkste trends

De echte verbinding maken met klanten is waar het bestaansrecht voor bedrijven ligt. Wie de klantrelatie heeft, die heeft de toekomst.In deze tijd van onzekerheid voor klanten, is het bieden van zekerheid het beste antwoord. Hoewel we onze klanten veel mogelijkheden kunnen bieden, is het belangrijk om te focussen op toegevoegde waarde en toegekende waarde. Klanten willen zowel geavanceerde technologie als persoonlijke aandacht - zowel high tech als high touch. Enquêtes en klantfeedback zijn overvloedig aanwezig, maar worden vaak niet effectief gebruikt om te luisteren en te verbeteren. Daarom is 2023 misschien wel de laatste kans voor klantfeedback. Anders Jansen, partner bij Flowresulting, zal tijdens het online event op 24 mei de trends uit het trendrapport toelichten en laten zien wat deze trends kunnen betekenen voor jouw organisatie of opdrachtgever(s).

Customer Experience Professional 2023

Wie wordt uitgeroepen tot Customer Experience Professional 2023? Drie genomineerden zullen tijdens het evenement hun actuele, concrete en praktische CX-plannen presenteren. Aan het einde van het evenement zal de jury de winnaar kiezen. Deze prijs, geïnitieerd door Beeckestijn Business School, heeft tot doel het vakgebied van customer experience verder te ontwikkelen en te professionaliseren. De beoordelingscriteria zijn volledigheid, relevantie en creativiteit van de plannen.

Genomineerden:

  • Jaliene de Haas-Willemsen (Communicatiemedewerker bij Hogeschool Ede)
  • Karlijn Rooms (Customer Experience Specialist bij eHealth Ventures Group)
  • Armin van Oosten (Business Development Manager bij MWM2)

Meld je gratis aan voor het event >

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →