De ultieme B2B experience voor marketing, sales en service

Door de digitalisering van B2B rijst de vraag: Hoe integreer je marketing, sales en service om de ultieme B2B experience te creëren?

Veel B2B marketing- en salesorganisaties hebben de laatste decennia al stappen gezet in het digitale domein. De traditionele B2B marketingmix van evenementen, brochures en fysieke afspraken is al aangevuld met digitale middelen, zoals leadgeneratie en digitaal beschikbare assets als whitepapers.

Vaak zijn deze onderdelen op zichzelf staand wel aanwezig, maar worden deze niet of nauwelijks geïntegreerd tot een totale mix.

Door COVID-19 is de digitalisering van B2B marketing in een stroomversnelling geraakt. Bedrijven verwachten van hun leveranciers dat ze meegaan in nieuwe digitale standaarden en op het hoogste niveau dienstverlening en alles daaromheen, waar mogelijk, digitaal beschikbaar maken.

Deze transformatie vraagt om een geïntegreerde aanpak rondom alle plekken waar klantcontact plaatsvindt. Dit is marketing, maar ook sales, commerce en service.

In deze paper bespreken we de bouwstenen van de B2B experience: marketing, sales en service. We delen concrete handvatten hoe je deze kunt integreren tot de ultieme B2B experience. Verder bespreken we de belangrijkste B2B thema’s van 2021, zoals total search, thought leadership content en employer branding. De whitepaper sluit af met een aantal interessante cases van o.a. Centralpoint en Microsoft. Download hier de whitepaper

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.