De Ultieme Gids voor Digitale Klantbeleving

Download het e-book ‘De Ultieme Gids voor Digitale Klantbeleving’ vol concrete handvatten

Veel organisaties worstelen met het goed op elkaar afstemmen van de offline -en online klantbeleving. Slechts 15% van de organisaties in Nederland heeft dit pas echt goed op orde, terwijl wel 89% van de ondernemers klantbeleving als cruciale onderscheidende factor ziet.

Hoe kun je dat gat dichten? Vier stappen in de continue verbeterloop helpen je verder op weg naar een betere klantbeleving:

  • Ask: Hoe ziet je (online) klantreis eruit? Welke vragen stel je, op welk moment?
  • Analyze: Hoe kom je tot prioriteiten die het verschil maken voor de klantbeleving?
  • Act: Wie gaan er aan de slag met verbeteracties en hoe zorg je voor de juiste mindset?
  • Share: Hoe blijf je continu klantsuccessen vieren collega’s én klanten?

Download het e-book ‘De Ultieme Gids voor Digitale Klantbeleving’ vol concrete handvatten voor het verzamelen van (digitale) feedback en het analyseren en verder opvolgen van klantgerichte verbeteracties.

 

 

Reacties: 1

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Acacia hary
The basic guide to digital customer experience is what I'm looking for. Instructions are easy to understand. Thanks for sharing.
<a href="https://vex-3.com">vex 3</a>
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.