Welke ingrediënten gebruikt u voor een optimale customer experience?

Een optimale customer experience. Veel bedrijven willen het, maar waar begin je? Luister mee tijdens het EY webinar.

Voor steeds meer bedrijven is de customer experience (CX) een van de belangrijkste strategische pijlers van dit moment. Een goede ervaring leidt tot meer conversie, omzet en loyaliteit. Werk aan de winkel dus, maar waar begin je? Luister mee tijdens het EY transformatie webinar waarin Jean-Louis Keraudren, Corporate Head of Customer Experience bij Hilti, de successen, maar ook de tegenslagen deelt van de transformatie van de customer journey van Hilti.

Datum: 10 september 2021
Tijd: 08.00 – 09.00 uur 
Locatie:  Live-stream

Inhoud webinar

In dit webinar delen we ook de laatste trends op het gebied van customer experience en komen de volgende elementen van een digitale transformatie aan bod:

  • Data
  • Technologie
  • Change Management

Sprekers

Jean-Louis Keraudren

Jean-Louis is Corporate Head of Customer Experience bij Hilti, Hilti is wereldwijd marktleider als toeleverancier van gereedschappen en oplossingen in de bouw en actief in 120 landen. Jean-Louis is een Customer Experience-evangelist en is ervan overtuigd dat CX het strijdtoneel is voor concurrentie, zowel in de B2C- als de B2B-markt.

Sacha Ghurahoo

Sacha is senior Manager bij EY. Ze adviseert en helpt organisaties bij het verbeteren van klantgerichtheid, digitalisering en innovatiekracht. Zorgt dat bedrijven flexibeler en beter voorbereid zijn op de toekomst.

Sacha Ghurahoo
Sacha Ghurahoo

Bent u een CTO, CIO, CMO, COO bij een middelgrote organisatie of in uw functie dagelijks bezig met de customer experience binnen uw bedrijf? Praat dan mee tijdens dit webinar.

Aanmelden: Meld u hier gratis aan voor deelname aan dit webinar

Plaats als eerste een reactie