Zo organiseer je een excellente dienstverlening binnen een non-profit organisatie

Hoe til je de dienstverlening binnen een non-profit organisatie naar een hoger niveau? Ontdek het tijdens de online clinic op 25 november

Een duidelijke visie op klantcontact en hoogwaardige dienstverlening gaan hand in hand. Maar hoe ga je hiermee om als publieke dienstverlener? En hoe kun je zowel duurzaam als klantgericht zijn? Jean-Pierre Thomassen en Egbert Jan van Bel nemen je tijdens hun online clinic aan de hand van vele cases en voorbeelden mee in de wereld van service excellence.

Datum: 25 november 2020
Tijd: 14:00 – 15:30
Locatie: Live-stream

In deze clinic komt het volgende aan bod:

  • Waarom een excellente dienstverlening?
  • Het Service Excellence model & gedachtegoed
  • Hoe je als organisatie duurzaam klantgericht kan zijn, ook als publieke dienstverlener
  • De Customer Journey bij publieke instellingen
  • Voorbeelden van gemeenten en woningbouwcorporaties

Egbert Jan & Jean-Pierre nemen je tijdens deze clinic mee in vele (korte) cases. 

Over de sprekers

Egbert Jan is al jarenlang docent bij Beeckestijn en initiatiefnemer van klantvriendelijkste bedrijf van Nederland. Zijn boeken als ‘Kloteklanten’ en het Amerikaanse ‘Follow that Customer’ zijn bestsellers. Je kunt een praktische clinic verwachten, met zowel humor als een kritische blik.  Jean-Pierre Thomassen is expert op het gebied van klantgerichtheid en is als kerndocent van de opleidingen Service Excellence en CRM verbonden aan Beeckestijn. Hij heeft in de loop van de jaren 15 boeken over het onderwerp geschreven.

Aanmelden

Deze clinic is al geweest. Het is niet meer mogelijk om je aan te melden.
Bekijk onze agenda voor meer clinics >>

Plaats als eerste een reactie