Hoe creëer je unieke ervaringen en bouw je duurzame klantrelaties?

In dit e-book onderzoeken we de verschuivingen binnen identity management, measurement en loyalty om momenten te leveren die ertoe doen.

Jouw klanten verwachten dat je ze écht kent. We hebben het hier niet over simpele demografische data - ze willen dat je hun beweegredenen begrijpt. Hun intenties. Hun behoeften. Maar hoe zorg je dat je jouw klant echt kent? Door middel van Customer experience transformatie.

Customer experience transformatie betekent het creëren van betekenisvolle momenten die, in combinatie, unieke ervaringen creëren en duurzame relaties opbouwen. Het vereist processen, data en content die zijn afgestemd op wat klanten werkelijk belangrijk vinden.

Merkle’s 2022 Customer Experience Imperatives e-book: Shaping Customer Relationships in the New Age of Experience verplaatst je van bedrijfsgerichte advertisement, sales en CRM naar een wereld van klantervaring geleverd door marketing, sales, commerce en service.

In het e-book onderzoeken we drie Imperatives:

  • Expand the vision for customer data. Het is tijd om opnieuw na te denken over de data die we verzamelen en hoe we die gebruiken om ervaringen waardevoller en relevanter te maken.
  • Use measurement as a catalyst for change. Een samenhangende klantervaring zal er niet komen zonder een doordacht, gedeeld measurement framework.
  • Deliver commerce experience to drive next-generation loyalty. Klanten willen de verhalen achter de winkels kennen en de mensen achter de producten.

Lees nu de 2022 Customer Experience Imperatives en leer meer over hoe deze drie Imperatives jou in staat stellen de verhalen te vertellen die relevant zijn en inspireren.

Download het e-book hier.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →