Onmisbare Marketing & CX Vaardigheden voor Professionals

Ontdek welke kennis en skills essentieel zijn voor jou als professional tijdens de skills sessie op 13 oktober.

Binnen de bedrijfswereld en organisatorische context neemt de betekenis van marketing en het beheren van klantbeleving steeds meer toe. Het aantal leidinggevenden en deskundigen dat actief is binnen het domein van marketing en CX groeit in rap tempo. Maar welke vaardigheden zijn op dit moment en in de toekomst onmisbaar om waarde toe te kunnen voegen aan zowel klanten als aan de organisatie? Deze vraag staat centraal tijdens de skills sessie van Beeckestijn Business School op 13 oktober.

Hans Molenaar neemt je mee in de wereld van marketing en customer experience tijdens een interactieve sessie. Hierbij staan vaardigheden, kennis en competenties centraal. Via talrijke praktische voorbeelden en recent onderzoek zal hij aantonen waar een grote vraag naar bestaat. Ook zal hij dieper ingaan op de toekomst, met name gezien de invloed van artificial intelligence op het marketing en customer experience domein. Wat zijn de potentiële mogelijkheden en welke dreigingen verdienen aandacht?

voor wie is deze skills sessie interessant?

Deze sessie is waardevol voor professionals op het gebied van marketing, communicatie, klantenservice en klantbeleving. Ongeacht of je je positie op de arbeidsmarkt wilt versterken, benieuwd bent naar toekomstige ontwikkelingen, tijdelijk zonder werk zit of de volgende stap binnen je huidige organisatie wilt verkennen, is deze skills sessie relevant voor jou. Ook B2B-marketeers, non-profitorganisaties en zelfstandige professionals zijn van harte welkom.

Over de spreker

Hans Molenaar is oprichter en directeur van Beeckestijn Business School. Ook is hij voorzitter van de PIM Marketing Literatuurprijs en Marketing Scriptieprijs. In het verleden heeft hij zowel voor grote corporates als startups en B2B marketing en salesmanagement posities vervuld. 

Gratis aanmelden

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →