Celebrate MIE op 20 en 21 september!

MIE, Nederlands grootste Marketing Insights Event, bestaat 20 jaar en dat vieren we!

Tijdens deze MIE jubileumeditie kun je onder andere genieten van meer dan 70 kwalitatieve lezingen, workshops, silent seminars, RoundTables en masterclasses over data, analytics, AI en nog veel meer en natuurlijk de insights die dat oplevert. We lichten alvast een heel klein tipje van de sluier op:

Natuurlijk mag de spreker met de meeste Best of MIE-awards op zijn naam niet ontbreken!
Aljan de Boer, Head of Inspiration bij TrendsActive, zal MIE’22 openen met een korte terugblik op 20 jaar Marketing Insights en aansluitende fantastische keynote over ‘relevant’ blijven en toekomstbestendig zijn. Wat is hiervoor nodig en welke rol speelt onderzoek hierin? Ontdek hoe je dankzij het combineren van de verklarende kracht van thick data en de voorspellende kracht van big data daadwerkelijk van meerwaarde en vernieuwend kan zijn!
 

Ook het verhaal van Roderick Verplanken, Head of Marketing bij Too Good to Go, is er een die je zeker niet wilt missen. Zoals hij zelf zegt: "If you want to save the world, throw a better party than the people destroying it."

MIE’22 wordt dit jaar afgesloten door CMO of the Year, Dorkas Koenen. Niet alleen neemt hij ons mee in zijn Rabobank-visie met betrekking tot Data & Insights, maar daarnaast reikt hij ook de award uit voor Data & Insights Company of the Year uit. Welke organisaties daar kans op maken blijft nog even geheim. De genomineerden hiervoor worden op 23 juni bekend gemaakt tijdens de MOAwards uitreiking 2022 (www.moawards.nl).

Tijdens MIE’22 zullen ruim 1500 (digital) marketeers, data-analisten, researchers en andere data & insights professionals aanwezig zijn om samen met jou het glas te heffen tijdens de feestelijke netwerkborrel na afloop.

De komende weken worden de sprekers een voor een aan je voorgesteld en lichten we alle sessies uit. Kun je niet wachten en wil je zeker zijn van een ticket, bestel dan nu al dat ticket voor een, of beide dagen!

Volg ons in de tussentijd op de socials of via mie.nl voor het laatste nieuws!

#MIE22 It’s all about data & insights!