#MIE22: Zet de klant centraal

Hoe zet je de klant centraal en begrijp je hem beter? Laat je inspireren door deze sessies en ontdek hoe Google Maps je hierbij kan helpen!

#MIE22: Zet de klant centraal

MIE, Nederlands grootste Marketing Insights Event, bestaat 20 jaar en dat vieren we! It’s all about Data & Insights op 20 en 21 september in de Jaarbeurs.

Natuurlijk ontdek je tijdens MIE22 de laatste trends en ontwikkelingen op het gebied van Insights, Data Analytics en Data Science. Bij de volgende sessies draait het vooral om de klant. Hoe zet je deze centraal, begrijp je hem beter en krijgt je vooral meer dan tevreden klanten? Laat je inspireren door deze sessies en ontdek hoe Google Maps je hierbij kan helpen!

Bestel nu je ticket met code MNL22WY en ontvang €20,- korting. Je betaalt slechts €129,50! Verzilver je code direct via www.mie.nl!
#MIE22

Hoe TUI transformeert naar een customer centric organisatie [Keynote TUI]TUI neemt jou tijdens deze sessie mee in hun transformatie naar een customer centric organisatie, en presenteert daarnaast enkele sprekende praktijkvoorbeelden hoe data en onderzoek

TUI neemt jou tijdens deze sessie mee in hun transformatie naar een customer centric organisatie, en presenteert daarnaast enkele sprekende praktijkvoorbeelden hoe data en onderzoek worden omgezet in acties. Grijp deze kans om een indruk te krijgen hoe dit bij een grote B2C organisatie gaat in de stormachtige reisbranche! 

De klant heeft altijd gelijk
Frans Leenaars (CMO TUI Benelux)

Bereik met een Klantrelatiestrategie en Klantrelatiescore meer dan alleen tevreden klanten [de Volksbank]

Ben je ook op zoek naar de next step in het meten en verbeteren van de klantbeleving? Ontdek hoe de Volksbank de stap van tevreden klanten naar een Klantrelatie-Strategie heeft gemaakt en de sterkte van de klantrelatie ook daadwerkelijk meet.

Learn from Google Maps! Structuring insights with help of a customer journey framework [Livework Studio]

Are you doing great research, but wondering how everyone can reap the benefits from it? Journey frameworks are the maps of maps that help us situate our data, insights, and knowledge gaps. Join this talk to understand why and how to set up your own map of maps!

Data’s creative edge: Understanding the small things that make people tick [180 Amsterdam]

In a data-fueled world, we have the power to understand our audience better and faster. But merely understanding ‘the world as it is’, restricting your viewpoint to the hard data in front of you, risks diminishing a regard for feelings when it comes to brand engagement withcustomers. But creatively using data and analytics helps uncover the fresh perspective and get under the skin of the audience and culture. To understand the small things that make peopletick, and appeal to them, without trampling over what makes them unique. Ultimately creating emotionally connected work that allows a brand to move away from ‘the world as itis’ to create the ‘world as it could be’. A better future for both brand and audience.

Van inzichten naar houding en gedrag: hoe krijg je Journeys van papier? [TOTE-M & Werkze!]

Werkse! begeleidt mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt naar passend werk. In samenwerking met TOTE-M zijn twee Customer Journeys onderzocht, die van kandidaten en werkgevers. Inzichten uit deze Journeys hebben geleid tot relevante verbeteringen van touchpoints, maar de ambitie van Werkse! rijkt verder. Klantgerichtheid moet in het DNA van iedere medewerker! Laat je inspireren hoe Werkse! samen met TOTE-M medewerkers in hun kracht hebben gezet en ‘aan’ hebben gezet op de klant met het programma Merk-waardig gedrag.

Bekijk het volledige programma op mie.nl en bestel nu je ticket met korting.

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.