#MIE 23: Ontdek onze keynotes

Op 9 & 10 mei is in Utrecht de 21ste editie van het grootste Data & Insights Event van Nederland. Deze keynotes wil je niet missen!

Op 9 en 10 mei vindt in de Jaarbeurs Utrecht de 21ste editie plaats van het grootste Data & Insights Event van Nederland. Onder de noemer ‘It’s all about Data & Insights’ presenteren wij de laatste trends en ontwikkelingen in ons vakgebied.

Tijdens deze editie kun je genieten van meer dan 70 kwalitatieve lezingen, Silent Seminars, Round Tables en Masterclasses. Over uiteenlopende en actuele onderwerpen, onderverdeeld in de thema's Insights, Data Science en Data Analytics. Het belooft wederom een bijzondere editie te worden!

Op mie.nl vind je het complete programma en alle informatie over de sprekers. Deze keynotes mag je zeker niet missen!

De kracht van ChatGPT: kansen en valkuilen onthuld!

ChatGPT is een revolutionaire technologie die werkprocessen drastisch kan veranderen. Echter, het gebruik ervan brengt ook risico's met zich mee. Tijdens haar keynote laat Charida Dorder (AI for Marketing Academy) je zien dat het bewustzijn van ethische vraagstukken en beperkingen van cruciaal belang is. Alleen dan profiteer je optimaal van de kansen die het biedt en voorkom je negatieve gevolgen.

How Formula E is using data and insight to drive the business forward

Our Keynote Matt Roberts (Formula E) will tell you all about how Formula E has gone from a business which previously had no insight to one where insight and data is driving all decisions. Discover how the sport revamped reporting and its data/research infrastructure to drive fandom and grow commercial revenue.

The quest for the feel-good price

Discover what EEG brain scans and other subconscious measures have revealed about the value perception of customers and sellers. Furthermore, our keynote Prof. Dr. Kai-Markus Mueller will tell you all about novel approaches to customer segmentation based on differential value perception and  will present a glimpse into the future.

BAD data: understanding the common causes, how to deal with hit & how to head it off

You can think of bad data as information that does not predict what it’s supposed to. Our keynote Jon Puleston takes a broad look at the common causes of bad data. Get inspired by the ideas of how to spot it, deal with it and head it off!

Blijf op de hoogte van het laatste nieuws via mie.nl en onze socials. 
#MIE23 | It’s all about data & insights!

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →