Veranderingen in Contextual targeting

In gesprek met Michael en Sergio over Contextual targeting

Over verandering in Contextual targeting

Contextual targeting is een manier van targeten waardoor jouw advertentie geplaatst wordt bij specifieke content die hieraan matcht, in een vertrouwde redactionele omgeving.

Contextual targeting biedt een zeer effectieve en privacyvriendelijke mogelijkheid om de juiste doelgroep te targeten, die vooral heel goed werkt als je beschikt over hoogwaardige redactionele content. Wanneer advertenties in een relevante en vertrouwde omgeving getoond worden, heeft dit een positief effect op campagneresultaten. 

Contextual targeting maakt het mogelijk om niet of minder goed identificeerbare bezoekers zonder cookies te kunnen targeten op basis van hun content/interesse voorkeuren. Steeds meer merken begrijpen hoe groot de impact is van het wegvallen van cookies en zoeken naar alternatieve mogelijkheden om hun doelgroep te bereiken. Contextual targeting staat hierdoor weer vol in de belangstelling van marketeers.

Hoog tijd om Michael van Koppen, Product Manager Digital Advertising en Sergio Broedelet, Sales Manager Digital, het hemd van het lijf te vragen over de achtergrond en hun ervaring met Contextual targeting.

 

Contextual targeting maakt het mogelijk om niet of minder goed identificeerbare bezoekers zonder cookies te kunnen targeten op basis van hun content/interesse voorkeuren. Waarom is dat interessant?

Lees de Q&A verder op dpggrow.nl

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →