LIVE Best of MIE, 22 & 23 september in de Jaarbeurs

Tijdens Road to MIE, van 10 mei t/m 8 juni hebben we duizenden unieke inschrijvers mogen ontvangen voor de bijna 60 inspirerende sessies.

59% van de lezingen, op het gebied van Insights, Data Analytics en Data Science, scoorde een 7,5 of hoger, een resultaat om trots op te zijn! Al met al een fantastisch event, maar door de geldende Corona-maatregelen helaas wel volledig digitaal.

Gelukkig komt daar verandering in en organiseren we op 22 en 23 september aanstaande het LIVE vervolg op Road to MIE: de Best of MIE, in Supernova (Jaarbeurs Utrecht). Een kleiner MIE dan voorheen, maar wel met de allerbeste Road to MIE-sessies, een beursvloer en natuurlijk een uitgebreide netwerkborrel! De definitieve line-up wordt later deze maand bekend gemaakt, maar hier alvast een aantal kanshebbers (in alfabetische volgorde):

  • Behavioural finance: waarom beleggen mensen (niet)? - Iris van de Looij (DUFAS) & Maurice Palmen (Beautiful Lives)
  • Customer én employee experience integraal verbeteren? Dit kun je van NS leren! - Pauline Bron (NS) & Stephan van Slooten (Altuïtion)
  • 10 Data Visual Storytelling Tips om je online presentatie onvergetelijk te maken - Michiel Dullaert (DePerfecteGrafiek)
  • De bol.community voor de winkel van ons allemaal - Doménique Voorhorst (bol.com) & Maaike Arts (Blauw Research)
  • De comeback van het merk in een wereld van ‘digital sameness’ - Willem van Harrewijen & Hans Middelhoek (The USP Company)
  • Het Public Design Wiel: slim innoveren binnen het publieke domein - Sabine Croes (Perspective) & Marit Groeneveld (Ministerie van Algemene zaken)
  • Hoe Coop het verschil maakt door gebruik van persona’s - Mike Baardman (Coop Supermarkten) & Els van der Velden (Motivaction)
  • Hoe je als regionale speler kunt opvallen én relevant kunt blijven ondanks al het ‘reclame geweld’ van de landelijke partijen - Chantal Dane (Vomar Voordeelmarkt) & Michael Petit (Markteffect)
  • Hoe maak je een succes van je voice-kanaal? - Anne-Wil van Lohuizen (DirectResearch) & Manon van der Meer (Nespresso)
  • How Conversation Design™ paves the way for true insights through more meaningful conversations - Jan Kienhuis (Epiphany RBC) & Annemieke Onderdelinden  (FrieslandCampina)
  • How to optimize online CX and create a winning team culture by listening to customers? - Klaas Kroezen (WUA) & Nieske van Woerden (ABN AMRO)
  • How to successfully implement data governance - Guus Bartolomé & Declan Owens (AT Internet)
  • Humanizing Data in a Data-driven World - Jan Zwang (VodafoneZiggo) & Patricia Verhoelst (Ipsos)
  • Phebi Presenteert: Wat je ZEGT of wat je BEDOELT? Impact van Voice op research - Eric Landwaart (Miles Research)
  • Phebi Presents: Voice, the next AI frontier in healthcare research - Abigail Stuart (Day One Strategy)
  • Qmusic radio: a consumer engagement success story - Fleur Prooij (MARE) & Jorn Agterberg (Qmusic)
  • The Road to een zeer succesvolle Kinderpostzegelactie in corona-tijd - Suzanne Plantinga (Blue Field Agency) & Sandra Beijnes (Stichting Kinderpostzegels)
  • The Subconscious Shopping Trip - Tom van Bommel (Unravel Research)
  • Why Subscription-Based Business Models Need A Behavioral Approach - Anouar El Haji (Veylinx)
  • Zo kruip je écht in het brein van je (website) bezoeker - Tim Zuidgeest (Unravel Research)

Het aantal zitplaatsen tijdens Best of MIE is beperkt, dus wil je zeker zijn van een plekje? Vanaf a.s. maandag kun je je ticket bestellen via www.mie.nl.
Heel graag tot ziens tijdens Best of MIE op 22 en/of 23 september a.s., LIVE!

 

MIE’21 - It’s all about insights.
Volg M(I)E! op LinkedInTwitter • Instagram • Facebook

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →