Overslaan en naar de inhoud gaan

Main navigation

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee

Hoofdnavigatie

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee
Al lid?
Log hier in
Word abonnee
Topics
  1. Bureaus
  2. Campagnes
  3. Carriere
  4. Commerce
  5. Contentmarketing
  6. Craft
  7. Customer experience
  8. Data & insights
  9. Design
  10. Digital transformation & tech
  11. Diversiteit
  12. Effectiviteit
  13. Gedragsverandering
  14. Influencer marketing
  15. Interne communicatie
  16. Media
  17. Merkstrategie
  18. PR
  19. Privacy
  20. Programmatic
  21. Purpose Marketing
  22. Reputatiemanagement
  23. Targeting & segmentatie
tag

Data

Lees meerLees minder
LensOnline.nl verovert Nederlandse markt
Partnerbijdrage

Grip op het effectief bereiken en bewegen van klanten met CRM-data onboarding

Op basis van data onboarding ontwikkelden we twee verschillende doelgroepgerichte campagnes

jong gezin viert pasen met geschilderde eieren
Partnerbijdrage

Pasen 2021: de remmen los

Pasen 2021 is inmiddels de tweede Pasen die we in lockdown vieren. Vorig jaar hielden we ons nog netjes aan de regels, hoe zit dat in 2021?

Teads Vijf Gouden Regels_Cookieless
Partnerbijdrage

Vijf gouden regels om merken te helpen hun weg te vinden in het post-cookie tijdperk

De digitale consumptie is de afgelopen 12 maanden versneld, maar de regels voor online adverteren zijn aan het veranderen

Facebook
Digital transformation & tech

Rechtszaak tegen Facebook over verzamelen privédata gaat van start

De Consumentenbond en de DPS verwijten Facebook dat het jarenlang privégegevens van zijn gebruikers verzamelde.

Branchevereniging DDMA formuleert uitgangspunten voor datagebruik
Data & insights

Branchevereniging DDMA formuleert uitgangspunten voor datagebruik

'De Uitgangspuntenkaart moet organisaties stimuleren een eigen visie op datagebruik te formuleren en toe te passen bij campagne-ontwikkeling

Identity Resolution
Partnerbijdrage

Waarom een cookieless omgeving zo slecht nog niet is

De afschaffing van 3rd party cookies maakt het moeilijker om je audience te identificeren. Identity resolution vormt de oplossing.

Dept X Omoda partnership
Partnerbijdrage

Think with Google: insights in een sterk partnership tussen Omoda en Dept Agency

Dankzij de samenwerking met Dept Agency verhoogde Omoda de wereldwijde conversiewaarde van zijn zoekadvertenties met 30% sinds 2019

DannyOosterveer
Data & insights

Boekrecensie: Data-bedreven marketing heeft de toekomst

Wat heeft de kaasconsumptie te maken met het aantal doden tussen de lakens? Mark Kruisman las het boek van Danny Oosterveer.

Data
Blog

Waarom zebra’s en nijlpaarden om data vragen

Neem je beslissingen gebaseerd op data of vanuit je intuïtie? We kunnen veel leren van zebra's en nijlpaarden, schrijft Danny Oosterveer.

Paginatie

  • Huidige pagina 1
  • Pagina 2
  • Pagina 3
  • …
  • Laatste pagina 5

Meer Adformatie

  • Partners
  • Events
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Nieuwsbrief
  • Adfobase.nl
  • Adfoshop.nl
  • Marketing Intelligence
  • Communicatie Intelligence
  • Volledige Magazine Archief

Service & Contact

  • Contact
  • Abonneren
  • Bedrijfsabonnementen
  • Adverteren
  • Veelgestelde Vragen
  • Privacy Statement
  • Cookie Statement
  • Algemene Voorwaarden
adformatie sijthoff media