De verpakkingsindustrie en retailers zijn echt een sprong aan het maken richting digitalisering. Hoe ziet dit eruit?
Want wat heb je aan data zonder insights? En welke soorten Insights zijn er?
Vanaf 1 juli 2023 stappen we over van Universal Analytics naar Google Analytics 4 (GA4). Wat gaat er zoal veranderen?
Wil je ook grip krijgen op je data? Door het samenbrengen van zowel eigen als betaalde kanalen kun je die data nog beter laten renderen
Ethisch verantwoord en transparant gebruiken staat voorop, aldus het UWV. Dat is in het verleden niet altijd gebeurd.
Dept en Gazelle creërden samen een cookie-onafhankelijke manier van adverteren met de Opt-Out strategie
Leer meer over Turtledove: dé oplossing van RTB House voor gepersonaliseerde advertenties zónder gebruik van cookies.
Lees meer over hoe de klantreis is veranderd bij de aanschaf van een auto en hoe merken hun boodschap moeten personaliseren.
In dit artikel leggen we uit hoe AI-algoritmes een revolutie teweegbrengen in contextuele targeting technieken.