Dankzij de samenwerking met Dept Agency verhoogde Omoda de wereldwijde conversiewaarde van zijn zoekadvertenties met 30% sinds 2019
Wat heeft de kaasconsumptie te maken met het aantal doden tussen de lakens? Mark Kruisman las het boek van Danny Oosterveer.
Neem je beslissingen gebaseerd op data of vanuit je intuïtie? We kunnen veel leren van zebra's en nijlpaarden, schrijft Danny Oosterveer.
Tijdens Dept Commerce Week gingen we in gesprek met Rituals en Brooks over de belangrijke rol van data in onze toekomst
Privacy is een gezamenlijke verantwoordelijkheid van bedrijven, overheid en tech-bedrijven, blijkt uit 'In Brands We Trust'.
Analyticsplatformen Smartocto en Content Insights hebben de handen ineen geslagen.
Eten is voor veel Nederlanders een belangrijk moment van de dag. Welke gewoontes hierbij komen kijken, verschilt echter per individu
Marketeers vinden zichzelf datadriven, maar maken steeds minder gebruik van marktonderzoekbureaus. Zie hier de ‘dataparadox’.
Het scherper targetten van specifieke doelgroepen zorgt voor effectievere en efficiëntere campagnes