#MIE22: Ook ruimte voor persoonlijke ontwikkeling

Natuurlijk ontdek je tijdens MIE22 de laatste trends en ontwikkelingen. Maar er is ook alle ruimte voor je persoonlijke ontwikkeling.

MIE, Nederlands grootste Marketing Insights Event, bestaat 20 jaar en dat vieren we! It’s all about Data & Insights op 20 en 21 september in de Jaarbeurs.

Natuurlijk ontdek je tijdens MIE22 de laatste trends en ontwikkelingen op het gebied van Insights, Data Analytics en Data Science. En geven de verschillende praktijkcases een goede kijk in de keuken van andere organisaties. Maar niet onbelangrijk, er is ook alle ruimte voor je persoonlijke ontwikkeling! Zo kun je op voorinschrijving deelnemen aan een van de Learning Tables over bijvoorbeeld projectmanagement, groepsdiscussies of klantbeleving.

Bestel nu je ticket met code MNL22WY en ontvang €20,- korting. Je betaalt slechts €129,50! Verzilver je code direct via www.mie.nl!
#MIE22

Michiel Dullaert, winnaar Best of MIE’21, geeft je 10 nieuwe tips voor data visualisatie. Hij gebruikt hierbij tools die gratis beschikbaar zijn en jouw helpen om jouw storytelling naar een hoger niveau te tillen.

Anouk Rondberg van Newcom laat je in haar Masterclass (op voorinschrijving) kennis maken met dé satisfiers van Werkgeluk. Ontdek waar en hoe jouw werkgever hierin het verschil kan maken.

Tot slot nodigt Ewout Witte je graag uit voor de MI Network Quiz! Doe actief kennis op en kom met anderen in contact. De vragen gaan over marketing intelligence, maar pure kennis alleen is niet voldoende. Ook inlevingsvermogen en creativiteit zijn belangrijk. Durf jij het aan?

Bekijk het volledige programma op mie.nl en bestel nu je ticket met korting.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Wordt lid van Adformatie!

Wordt lid van Adformatie → Login →