#MIE22: Over modelling en de angst voor tech & data

Ontdek tijdens verschillende sessies alles over modelling en welke digital en data skills juist nú van pas komen!

#MIE22: Over modelling en de angst voor tech & data

MIE, Nederlands grootste Marketing Insights Event, bestaat 20 jaar en dat vieren we! It’s all about Data & Insights op 20 en 21 september in de Jaarbeurs.

Natuurlijk ontdek je tijdens MIE22 de laatste trends en ontwikkelingen op het gebied van Insights, Data Analytics en Data Science. Zo zijn er verschillende sessies gericht op modelling en vertellen we jou, als marketeer, graag welke digital en data skills juist nú van pas komen!

Bestel nu je ticket met code MNL22WY en ontvang €20,- korting. Je betaalt slechts €129,50! Verzilver je code direct via www.mie.nl!
#MIE22

The future is modeled: combining insights and marketing mix modelling [Annalect & Meta]

In this session, we will look at the way that developments in consumer privacy are driving us toward a modeled future. We will show that both consumer insights research and marketing mix modelling (MMM) are likely to grow in importance over the coming years. How can consumer insights serve as input or as a benchmark in MMM? We will tell you how we think about that and explain why other methods such as (geo-)experiments may also have an important role to play. We will also deep dive into the value of MMM for advertisers by looking at several case studies.

Choice modelling, Machine Learning, and Decision rules [City AI Lab & TU Delft]

Choice modelling is a mathematical modelling approach to study human choice behaviour and learn about humans’ preferences and decision rules. This presentation discusses the relevance of decision rules for marketing and shows how machine learning can be used to uncover them.

New behavioural insights require transcending the boundaries between theory-driven and data-driven modelling paradigms
Sander van Cranenburgh

De digital en data skills die elke marketeer nu nodig heeft [Beeckestijn Business School]

Ja, de klantreis digitaliseert, dat weten we! Dit betekent veel voor de kennis en skills die nu van nodig zijn binnen marketing. Moet ik kunnen programmeren? Nee, maar in deze sessie hoor je wat wel.

Hopelijk overwinnen meer marketeers hun angst voor tech en data!
Bart Meerdink, Beeckestijn Business School

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →