Road to MIE duurt nog 2 weken

Schrijf je nog snel in om tot en met dinsdag 8 juni te profiteren van gratis inspirerende sessies op het gebied van Insights, Data Analytics

Duik in het programma en schrijf je in voor je favoriete lezingen! Deze sessies zie je in de laatste 2 weken:

[ANALYTICS] 27 mei 09.00 uur: Phebi Presents: Integrating emotion & voice data, crosstab & analysis libraries
ENG - Discover how Phebi’s emotion and voiced verbatims sentiment data is integrated to create even more and better insights.
Ton Koster (Phebi) - Dale Chant (Red Centre Software)
Discover >>

[INSIGHTS] 27 mei 12.30 uur: Qmusic radio: a consumer engagement success story
Betekenisvolle radio door diepgaande verbinding met luisteraars. Hoe doe je dat op een succesvolle manier?
Fleur Prooij (MARE) - Jorn Agterberg (Qmusic)
Discover >>

[INSIGHTS] 27 mei 16.30 uur: De comeback van het merk in een wereld van ‘digital sameness’
Door in te zetten op CX, UX en journeys kon je je concurrent lang voorblijven. Die tijd is voorbij. Geef het merk regie over je CX!
Willem van Harrewijen (The USP Company) - Hans Middelhoek (The USP Company)
Discover >>

[INSIGHTS] 28 mei 09.00 uur: Diversiteit & inclusie – een business case
Ontdek hoe divers Nederland werkelijk is, hoe groot het onbenutte potentieel en voorbeelden van merken die met succes op die diversiteit inspelen.
Aziz el Kaddouri (Het Opiniehuis)
Discover >>

[ANALYTICS] 28 mei 12.30 uur: Set up and run your own market research online community!
ENG - Discover how you can use the incling platform to gather a wide range of qualitative insights in over 26 different languages.
Juliet Pascall (incling)
Discover >>

[INSIGHTS] 28 mei 16.30 uur: How to position and build an international brand in 4 steps: the case of Cloetta's, The Jelly Bean Factory
ENG - Martin Schiere (Glocalities) - Romélia Schwarzkächel (Cloetta)
Discover >>

[INSIGHTS] 31 mei 09.00 uur: Hoe Coop het verschil maakt door gebruik van persona’s
Hoe zorgt Coop ervoor om ook in de toekomst het verschil te maken door de huidige doelgroep te behouden én nieuwe shopper typen aan te spreken?
Mike Baardman (Coop Supermarkten) - Els van der Velden (Motivaction)
Discover >>

[DATA ANALYTICS] 31 mei 12.30 uur: Hedy: A gradual programming language
ENG - Learning to programm is easy!
Felienne Hermans (Universiteit Leiden)
Discover >>

[INSIGHTS] 31 mei 16.30 uur: De bitcoin: Gebakken lucht of een veilige haven?
De koers van de bitcoin domineert de kranten en de ‘fear of missing out’ neemt alsmaar toe. Maar wat vinden we er nou écht van? De Markteffect Bitcoin Barometer geeft de antwoorden!
Bas de Vries (Markteffect) - Willem Jan Rutgers (Bitvavo)
Discover >>

[INSIGHTS] 01 juni 09.00 uur: De reis van Simon Lévelt: Hoe onderzoek bijdraagt aan de groei van een sterk merk
Hoe bouwt Simon Lévelt met behulp van consumenteninzichten aan de groei van een sterk merk?
Cathelijne Hamilton – Bouman (Simon Lévelt) - Jeroen Spetter (Ruigrok NetPanel)
Discover >>

[INSIGHTS] 01 juni 12.30 uur: Een betere klantbeleving door de mindset van Vebego-personeel te veranderen
Hoe krijg je je medewerkers in beweging om met klantinzichten aan de slag te gaan? En hoe zorg je voor structurele verbetering in de bediening van je klant?
Andries van Bentum (Vebego) - Elly Oudshoorn (Ipsos)
Discover >>

[INSIGHTS] 01 juni 16.30 uur: Phebi Presents: Voice, the next AI frontier in healthcare research
ENG - Voice technology and emotion AI offers a new approach to easily capture and analyse the experiences in healthcare.
Abigail Stuart (Day One Strategy)
Discover >>

[DATA ANALYTICS] 02 juni 09.00 uur: 10 Data Visual Storytelling Tips om je online presentatie onvergetelijk te maken
Met DATA + VISUALISATIE + STORYTELLING maak jij impact in online presentaties. Hét inspirerende vervolg op de populaire sessies van eerdere MIE edities!
Michiel Dullaert (DePerfecteGrafiek)
Discover >>

[INSIGHTS] 02 juni 12.30 uur: Behavioural finance: waarom beleggen mensen (niet)?
Beleggen is niet iets voor het ‘grote publiek’, terwijl het wel steeds belangrijker wordt om genoeg opzij te zetten. Hoe komt dat?
Iris van de Looij (DUFAS) - Maurice Palmen (Beautiful Lives)
Discover >>

[INSIGHTS] 02 juni 16.30 uur: Culture + Trends NL anno 2021. Wat zijn ze en wat kan je ermee?
Ontdek de kracht van ‘at home pleasure’ en ‘disentangling taboos’ en hoe jij deze voor jouw merk succesvol kan inzetten.
Jeannette van der Rhee (InSites Consulting) - Arjan Veninga (InSites Consulting)
Discover >>

[INSIGHTS] 03 juni 09.00 uur: 3 Neuroscience principles to improve the ROI of your brand communications
ENG - Developing brand communications often costs a lot of effort & money, so naturally there’s a lot at stake. And yet it’s incredibly difficult to predict success!
Nathan Axford (Beyond Reason)
Discover >>

[INSIGHTS] 03 juni 12.30 uur: Phebi Presenteert: Wat je ZEGT of wat je BEDOELT? Impact van Voice op research
Is wat hij of zij ZEGT, ook echt wat hij of zij BEDOELT?
Eric Landwaart (Miles Research)
Discover

[INSIGHTS] 03 juni 16.30 uur: "Help! My customers are not doing what I want”
ENG - Few organization succeed in successfully motivating their customers. Many others try... Learn how motivation really works, why so many attempts fail, and what it takes to be successful.
Florien Cramwinckel (Online Dialogue)
Discover >>

[INSIGHTS] 04 juni 09.00 uur: Smaak bepaalt de herhaalaankoop van je product
Je marketingmix kun je perfect voor elkaar hebben; packaging, promotie, pricing, beschikbaarheid, maar als de smaak van je product niet op orde is… 
Mirjam van Mourik (Essensor) - Marjolein Dieleman (Cloetta)
Discover >>

[INSIGHTS] 04 juni 12.30 uur: De bol.community voor de winkel van ons allemaal
Hoe blijft bol.com de winkel van ons allemaal?
Doménique Voorhorst (Bol.com) - Maaike Arts (Blauw Research)

Discover >>

[INSIGHTS] 04 juni 16.30 uur: Hoe maak je een succes van je voice-kanaal?
Smartvoices, DirectResearch en Nespresso delen hun ervaringen met het voice-kanaal!
Anne-Wil van Lohuizen (DirectResearch) - Manon van der Meer (Nespresso)
Discover >>

[INSIGHTS] 07 juni 12.30 uur: Learnings uit VIA’s C-Level study: ‘Marketing is a delicate balancing act’
Ontdek de huidige stand van zaken en de toekomst van marketing!
Saskia Wagenmakers (VIA Nederland) - Jori van de Spijker (DVJ Insights)
Discover >>

[INSIGHTS] 07 juni 16.30 uur: Why Subscription-Based Business Models Need A Behavioral Approach
ENG - A behavioral approach will provide you with more confidence to make the right decisions.
Anouar El Haji (Veylinx)
Discover >>

[INSIGHTS] 08 juni 09.00 uur: Heeft de merkenbouwer met AI een nieuw instrument om creatief topwerk te beoordelen?
Een selectie ingezonden SAN-campagnes is onderworpen aan een innovatieve, AI-gedreven creatieve evaluatie.
Ron Schneider (SAN) - Andy Santegoeds (MetrixLab)
Discover >>

[INSIGHTS] 08 juni 12.30 uur: Feitelijk betrouwbaar: de waarde van een journalistiek nieuwsmerk
Betrouwbaarheid in nieuwsmedia is relevanter dan ooit!
Robert Witteman (NRC Media) - Ralph Sluis (DVJ Insights)
Discover >>

[INSIGHTS] 08 juni 16.30 uur: How insights boost the creative process
Even the most creative brands and agencies are in need of reality checks and insights throughout their innovation process.
Dani Kamrad (Cambri) - Simon Stefansson (INGO)
Discover >>

Een sessie gemist?

Road to MIE-sessies zijn allemaal gedurende 7 dagen on demand terug te kijken.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →