Road to MIE is in volle gang: Ontdek de sessies van volgende week

Road to MIE is in volle gang! Nog t/m dinsdag 8 juni kun je genieten van inspirerende sessies.

Duik in het programma en schrijf je in voor je favoriete lezingen! Ontdek vandaag de sessies van volgende week. Laat je in week drie inspireren door:

[DATA SCIENCE] 25 mei 09.00 uur: Humanizing Data in a Data-driven World
ENG - Reduce churn in VodafoneZiggo through the activation of Data Analytics, Behavioral Science and Consumer Insights.
Jan Zwang (VodafoneZiggo) - Patricia Verhoelst (Ipsos)

[ANALYTICS] 25 mei 12.30 uur: The Road to een zeer succesvolle Kinderpostzegelactie in corona-tijd
Een prachtige case over het toepassen van onderzoek, design, marketing, media, en dat allemaal onder één dak voor een prachtige klant.
Suzanne Plantinga (Blue Field Agency) - Sandra Beijnes (Stichting Kinderpostzegels)

[DATA SCIENCE] 25 mei 16.30 uur: Developments in the field of data science, data science consulting and usercases
ENG - Delivering on the promise of data science proves hard for many organizations. Many similar obstacles occur in various industries. Following proven best practices and guidelines can help in attaining concrete business value through data science.
Robin van der Heijden (VIQTOR DAVIS)

[INSIGHTS] 26 mei 09.00 uur: Zo kruip je écht in het brein van je (website) bezoeker
Ontdek de nieuwste inzichten uit neuromarketing usability onderzoek en online beïnvloeding! En leer hoe een kijkje in het brein je helpt om de onbewuste hobbels in de customer journey weg te nemen.
Tim Zuidgeest (Unravel Research)

[ANALYTICS] 26 mei 12.30 uur: How to optimize online CX and create a winning team culture by listening to customers?
ENG - Learn how ABN AMRO structurally optimizes online CX in multiple online finance customer journeys like Personal Loan and Investment Banking and creates a winning team mentality using the WUA Benchmark and digital experience dashboard.
Klaas Kroezen (WUA) - Nieske van Woerden (ABN AMRO)

[INSIGHTS] 26 mei 16.30 uur: Betrek de burger structureel in de dynamische ontwikkeling van overheidssites en –apps
De snelheid van ontwikkeling en releases van overheidssites- en apps is mede door de coronapandemie toegenomen; hoe zorg je dat je in die dynamische ontwikkeling de burger structureel betrekt en inzichten borgt?
Maike Klip (Dienst Uitvoering Onderwijs) - Marit Klooster (Ruigrok NetPanel)

[ANALYTICS] 27 mei 09.00 uur: Phebi Presents: Integrating emotion & voice data, crosstab & analysis libraries
ENG - Phebi and Red Centre Software present how Phebi’s emotion and voiced verbatims sentiment data is integrated and enhanced with Red Centre Software crosstab and analysis libraries to create even more and better insights.
Ton Koster (Phebi) - Dale Chant (Red Centre Software)

[INSIGHTS] 27 mei 12.30 uur: Qmusic radio: a consumer engagement success story
Betekenisvolle radio door diepgaande verbinding met luisteraars. Hoe doe je dat op een succesvolle manier?
Fleur Prooij (MARE) - Jorn Agterberg (Qmusic)

[INSIGHTS] 27 mei 16.30 uur: De comeback van het merk in een wereld van ‘digital sameness’
Door in te zetten op CX, UX en journeys kon je je concurrent lang voorblijven. Die tijd is voorbij. Succesvolle bedrijven nemen het merk als uitgangspunt. Ze ontsnappen uit de rode ‘sea of digital sameness’ en creëren een onderscheidende ervaring. Geef het merk regie over je CX!
Willem van Harrewijen (The USP Company) - Hans Middelhoek (The USP Company)

[INSIGHTS] 28 mei 09.00 uur: Diversiteit & inclusie – een business case
Diversiteit is hot, maar in marktonderzoek zijn minderheden vaak ondervertegenwoordigd. Tijdens Road to MIE ’21 laten bvA en Opiniehuis zien hoe divers Nederland werkelijk is, hoe groot het onbenutte potentieel en voorbeelden van merken die met succes op die diversiteit inspelen.
Aziz el Kaddouri (Het Opiniehuis)

[ANALYTICS] 28 mei 12.30 uur: Set up and run your own market research online community!
ENG - Set up and run your own market research online community! At incling we’ve hosted over 300,000 in depth online conversations with participants in 26 different languages over the past 7yrs. In my session I plan to give a brief overview of the incling platform and to share how you can go about setting up and running your own online community or online focus group. Sign up for this Road to MIE webinar by Juliet Pascall to discover how you can use the incling platform to gather a wide range of qualitative insights in over 26 different languages.
Juliet Pascall (incling)

Een sessie gemist?

Road to MIE-sessies zijn allemaal gedurende 7 dagen on demand terug te kijken. Kijk snel in het programma voor de sessies van deze week die je wellicht gemist hebt en kijk ze op je gemak terug.

 

MIE’21 - It’s all about insights.

Volg M(I)E! op LinkedInTwitter • Instagram • Facebook

Plaats als eerste een reactie