24Festival gaat door, maar dan virtueel

Tijdens de talkshow worden de resultaten van de Grote Marketing Enquête bekendgemaakt - het jaarlijkse onderzoek van Adformatie.

Het 24Festival, met d​​​​​e Effie-uitreiking en MarketingLive!, gaat in virtuele opzet door op 17 november. Voor het grootste evenement voor de Nederlandse marketing- en communicatie-industrie is gekozen voor een optimale balans tussen live en pre-recorded content. De liveshow wordt uitgezonden vanuit Theater Amsterdam.

Advertentie
advertisement

Re:set

Het passende thema van MarktingLive! in dit bijzondere jaar is Re:set. Tijdens de talkshow worden de resultaten van de Grote Marketing Enquête bekendgemaakt - het jaarlijkse onderzoek van Adformatie - en de resultaten van DVJ Insights, naar de meest urgente marketingissues.

Met een panel van industry leaders staat presentator Maarten Bouwhuis stil bij de uitdagingen voor 2021 en verder. Ook gaat hij in gesprek met de cmo en ceo van twee Nederlandse iconische merken: Albert Heijn en Philips.

Livestream

De uitreiking van de Effie Awards is dit jaar in handen van Humberto Tan. Alle inzenders hebben de mogelijkheid om een virtuele plek in de show, die gratis te volgen is via een livestream, op het scherm in te nemen. Festival-voorzitter Dick Van der Lecq: 'We gaan als Effie-organisatie een prachtige uitreiking neerzetten, met als doel een feestelijk moment waar de winnaars met trots op terug kunnen kijken.'

Het 24Festival wordt mede mogelijk gemaakt door dentsu, Ad Alliance, JCDecaux, DPG Media, Talpa Networks, Zigt, Medialab , Nyenrode, de PMA. Samen met hen zenden we rondom het 24Festival diverse 24Talks uit via onder andere het platform van Adformatie.

Plaats als eerste een reactie

Advertentie