9 BN’ers schrijven voorleesboek voor donatiecampagne Ronald McDonald Kinderfonds

Het zijn o.a. de band MainStreet, tv-kok Hugo Kennis en kinderpopster Dirk Scheele. De campagne gaat vandaag van start

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De jaarlijkse Donatiecampagne van McDonald’s voor het Ronald McDonald Kinderfonds start vandaag met de lancering van Het Grote Familie Voorleesboek. Als partner van het Ronald McDonald Kinderfonds heeft McDonald’s dit boek gemaakt in samenwerking met negen bekende Nederlanders. In december is Het Grote Familie Voorleesboek op wehkamp.nl/kinderfonds voor 10 euro te koop. Daarnaast kan tijdens de Donatiecampagne iedere gast bij McDonald’s van zijn of haar bestelling een Kinderfondsbestelling maken door 0,50 euro te doneren. Deze donaties en de volledige opbrengst van het boek gaan naar het Ronald McDonald Kinderfonds.

Droomverhalen

Om als ouder(s) en kind samen weg te kunnen dromen en even niet te denken aan ziek zijn, heeft McDonald’s als partner van het Ronald McDonald Kinderfonds Het Grote Familie Voorleesboek gemaakt, in samenwerking met negen bekende Nederlands. Het voorleesboek bestaat uit negen korte ‘droomverhalen’, die bedacht zijn door de band MainStreet, tv-kok Hugo Kennis, kinderpopster Dirk Scheele, tv-presentator Klaas van Kruistum, tennisspeler Jacco Eltingh, actrice en presentatrice Yvonne Coldeweijer, zangeres Tyra Wiertz, bekend paardenliefhebber Jesse Drent en natuurlijk Ronald McDonald Kinderfonds-ambassadeur Yvon Jaspers.

Op de foto: Marja van Bijsterveldt, directeur Ronald McDonald Kinderfonds, ontvangt het eerste exemplaar van Het Grote Familie Voorleesboek van Manu Steijaert, algemeen directeur McDonald’s Nederland.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie