Amstel, waarom maar zes bureaus?

Wat ik dus niet begrijp van Amstel is dat ze zo’n pitchproces zo armoedig beginnen. Slechts zes bureaus worden bezocht.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Nederland telt duizenden reclamebureaus. Waarvan er zeker dertig tot de landelijke top behoren. En dan lees je in de Adformatie dat Amstel een pitchproces begint met slechts zes bureaus. Begeleid door 3MO gaat het pitchteam van Amstel en route. Kriskras door Nederland (vooral door Amsterdam). Een lekkere lunch hier. Goede gesprekken over de biermarkt daar. Praten over de bureaus. Over eerdere campagnes van Amstel en hoe het nu allemaal anders moet. Over de smaak van het vocht, wat men verkoopt als bier.

Enfin, zes bureaus.

Waarom niet acht? Of tien?

Er is tijd genoeg blijkbaar om er zes te bezoeken. Dan kun je er ook tien bezoeken.

Er is geen visie blijkbaar op wat bureaus in Nederland kunnen, want anders zou je er hooguit twee bezoeken.

Dus zet dit onrecht snel recht en bezoek zoveel mogelijk bureaus in Nederland.

(En volgend jaar weer natuurlijk, want dan is iedereen aan klantkant weer weg en formeert de nieuwe marketingbaas een nieuw pitchteam). 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie