Premium

BSUR maakt commercial met designersduo Spijkers en Spijkers

Boodschap van de nieuwe Specsavers-commercial: 'We verkopen ook monturen met een hoog design-gehalte.'

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

In oktober lanceerde Specsavers de derde monturencollectie ontworpen door designerduo Spijkers en Spijkers. Afgelopen week was de door BSUR gemaakte bijbehorende campagne voor het eerst te zien op op TV en in POS-materialen in de 118 Specsavers-winkels. BSUR zegt: &;De campagne zoekt de balans tussen high end fashion en commercie en laat daarmee zien dat Specsavers niet alleen monturen tegen een betaalbare prijs, maar ook met een hoog design-gehalte verkoopt.&

Synopsis
&;De TV-commercial biedt een blik achter de schermen tijdens de totstandkoming van de brillenlijn. De kijker wordt meegenomen van de laatste voorbereidingen in het atelier van de Arnhemse designers, naar de catwalk waar de collectie wordt geshowd. Om een fashionable, maar toegankelijke look & feel te creëren zijn de beelden op een realistische manier geschoten en voorzien van menselijke interactie. De boodschap ‘2e merkbril gratis’ is op subtiele, visuele wijze door de gehele commercial verwerkt om op te bouwen naar de afsluitende aanbieding zonder afbreuk te doen aan de gewenste fashion associaties.&;

CREDITS
Klant: Specsavers
Campagne: Spijkers &  Spijkers
Verantwoordelijke bij klant: Monty Mc.Monagle en Roos Hoeben
Bureau: BSUR
Account: Esperanza Copini
Strategie: Marieke Dekker
Creative Director: Shandor Gancs
Creative: Ro Mulder
Creative: Simon van Gorkum
Productie bureau: Cake film
Director: Daniel Nogueira
Producer: Anne van Kuyk
Post-Production company: Captcha/ The compound
Audio Post-Prod. company: Kaiser Sound
Director of Photography: Jasper Wolf
Music: Lucius, Turn it around

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie