Commerciële zenders samen op 44 procent

De commerciële zenders behaalden in week 9 een gezamenlijk marktaandeel van 44 procent, de publieke zenders hadden samen 39 procent.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

RTL4 was weer de grootste zender met 17 procent, RTL5 had 5 en Yorin 6 procent marktaandeel. SBS6 scoorde 9 procent, Net5 5 en V8 3 procent. Best bekeken programma was het zondagse 20.00 uur Journaal met 3,388 miljoen kijkers. Naar de wedstrijd Ajax-Arsenal keken 3,114 miljoen mensen, de Idols trok 3,088 miljoen kijkers. Daarmee werd de finale van het Nationaal Songfestival ruimschoots overvleugeld. Dat programma komt niet eens in de toptien (Bron: Intomart CKO).

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie