Het nieuwe tijdperk in beleving

Wat betekent ‘business as usual’ nog in de huidige tijd?

2020 bracht ons uitdagingen – maar tegelijkertijd de mogelijkheid om digitale transformaties te versnellen. Daarmee zijn ook de klantverwachting en de gehele customer journey volledig getransformeerd. Misschien ben jij net zo enthousiast van start gegaan met het verder digitaliseren van je klantreis, maar kom je onderweg ongetwijfeld de nodige obstakels tegen. Zeker nu alles om ons heen verandert en onzekerheid regeert.

Een digitale transformatie om de beleving en klantverwachting volledig op elkaar af te stemmen is geen gemakkelijk proces. Al helemaal niet wanneer het onduidelijk is wat de toekomst precies gaat brengen. Toch kun je met behulp van de juiste sturing een hoop twijfel wegnemen. Vanuit Adobe bieden we je graag die nodige ondersteuning.

Kennis uit het veld

Zoals je weet bestaan er ontelbaar veel unieke klanten, persona’s en bijbehorende customer journeys. Tegelijkertijd zijn er ook de meest uiteenlopende verhalen rondom digitale transformaties en customer experience management (CXM). Begrijpen, innoveren en optimaliseren – dat vergt uiterst veel tijd en inspanningsvermogen. Om nog maar te zwijgen over het creëren van draagvlak of bewustzijn binnen de eigen organisatie. Van data-analyse en contentcreatie tot het beheren van de totale klantreis; ieder proces kent weer eigen valkuilen en best practices. 

Kennis op de genoemde terreinen is veel waardevoller wanneer je deze deelt. Daarom hebben we een aantal aansprekende merken uit verschillende sectoren gevraagd om over hun ervaringen te vertellen. Tijdens The Experience Makers Live webcastserie delen zij hun verhalen, geleerde lessen en handige tips. Kennis, vers uit het veld.

Digitale innovatie, oneindige inspiratie

Op donderdag 29 oktober 2020 trappen we de tweede editie van The Experience Makers Live webcastserie af met Carlos Vicente, Digital Manager Products bij Ahold Delhaize. Tijdens deze eerste sessie vertelt Carlos alles over drie simpele stappen voor het verhogen van de conversie-optimalisatie, samen met Craig Taylor van marketingbureau Nobi Digital. 

Op donderdag 12 november gaan we verder met Devid Dekegel van multibrand retailer Colruyt Group. De consument van tegenwoordig verwacht dat merkinteracties gemakkelijk, snel en gepersonaliseerd zijn. Daarom hebben Devid en collega’s de customer experience binnen Colruyt Group geoptimaliseerd aan de hand van alle beschikbare data, zowel online als offline.

“Een solide basis in data en technologie is de springplank naar geweldige klantervaringen.” Dat is een van de belangrijke bevindingen waarover je zult horen tijdens de tweede webcast met Colruyt Group en MultiMinds. Registreer je voor jouw webcast naar keuze via deze link en laat je inspireren.

Telenet, Rituals en Capgemini

Maar dat is nog niet alles. In de volgende webcast hoor je bijvoorbeeld hoe Telenet en Leadfabric uiteenlopende journeys organiseren. Dat kan net het beetje sturing zijn waar je naar zoekt, of die bron van inspiratie voor een compleet nieuwe klantreis. Reserveer de data alvast in je agenda, dan ben je verzekerd van een plekje op de eerste rang.

Plaats als eerste een reactie