Na 30 jaar verdwijnt merknaam ISM eCompany, ISM wordt valantic

Met het voeren van de nieuwe merknaam en bijbehorende marktpositionering zet ISM de volgende stap in haar groei in de B2B en B2C markt.

Met het voeren van de nieuwe merknaam en bijbehorende marktpositionering zet ISM de volgende stap in haar groei in de B2B en B2C markt als full service digital commerce agency. Medio september 2021 werd al aangekondigd dat ISM eCompany onderdeel is geworden van valantic. Het bedrijf bedient meer dan duizend klanten, heeft een omzet van tweehonderdvijftig miljoen euro en meer dan tweeduizend werknemers. Als full service digital commerce agency daagt valantic klanten uit om digital frontrunner te worden in hun markt.

CEO Niek Bosua van valantic Nederland: “We bestaan al 30 jaar en de ambitie is heel sterk om te blijven groeien. Onze klanten worden groter, verkopen vaker B2B en hebben steeds complexere vraagstukken. Die willen we uit eigen huis kunnen blijven bedienen met enkel topkwaliteit diensten en dan moet je groeien en ook blijven innoveren. Voor de (internationale) herkenbaarheid van ons bedrijf, kiezen we er nu voor om gezamenlijk onder het valantic brand te opereren.”

Op dagelijkse basis zal er voor de mensen en klanten van de Rotterdammers uit de Van Nelle Fabriek niet veel veranderen, maar na 30 jaar een nieuwe naam in de markt voeren is uiteraard wel een bijzondere stap.

Bosua: “Collega’s begonnen steeds vaker te vragen naar het valantic brand, klanten zijn enthousiast, en ook voor onze partners is het duidelijk als we één gezicht naar de markt hebben. Daarbij draagt het valantic merk heel goed uit wie we zijn: hét full service digital agency voor bedrijven die écht succes willen met digital commerce. Dat maakt dat we nu versneld doorgepakt hebben met de rebranding en positionering van ons prachtige bedrijf.”

valantic brand video

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →