Kingsday maakt online film 'The Flower Effect' voor Bloemenbureau Holland

Wat voor effect heeft een bos bloemen op mensen? De film die Kingsday met Wefilm maakte voor het Bloemenbureau laat echte reacties zien.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Mooiwatbloemendoen.nl, het consumentenmerk van Bloemenbureau Holland, lanceert vandaag de online film ‘The Flower Effect’. De film (met een Engelse voice-over is in het Engels) ondersteunt de bloemenpromotie in Nederland, Duitsland, Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk en is gemaakt door Kingsday in samenwerking met WeFilm.

In de korte film van regisseur Basha de Bruijn, waarin een grote bos bloemen de hoofdrol speelt, worden twee personages neergezet door acteurs (&;Sophie&; en &;Paul&;). Alle andere mensen in de film zijn &;echt&; en reageren spontaan op &;Sophie&; en haar bloemen. Dit is wat Bram de Rooij, creatief directeur bij Kingsday, zegt over die echte reacties: &;Als je met een mooie bos bloemen over straat loopt, gaan mensen opeens op je reageren. Ze kijken, roepen je na of maken gezellig een praatje. Dat is het Flower Effect en dat wilden we eens op een bijzondere manier laten zien. Daarom zijn de reacties van de voorbijgangers in de film stuk voor stuk helemaal echt.&;

De film staat op en haar internationale varianten. De film moet &;viral gaan&; door bij relevante bloggers en de redacties van diverse off- en online vrouwenmagazines mysterieuze boeketten te bezorgen. Ook wordt de film onder andere online verspreid via GoViral.

Credits
Opdrachtgever: Bloemenbureau Holland
Bureau: Kingsday
Mediabureau: Universal Media
Pr-bureau: the Gardeners 
Productiemaatschappij: WeFilm
Regie: Basha de Bruijn
Muziek: Helge Slikker

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie