Modemerk Gant steekt digitale aanwezigheid in nieuw jasje

Het platform van Gant wordt naar een hoger niveau getild.

Om digitale groei verder aan te wakkeren en de digitale klantervaringen op één lijn te brengen met de ontwikkelingen, heeft modemerk Gant naar eigen zeggen ambitieuze doelen gesteld. Gant migreert de webshop naar Salesforce Commerce Cloud om de kracht van het platform te benutten en ruimte te maken voor omnichannel-ervaringen en meer personalisatie. Digitaal bureau Dept gaat dit proces van begin tot eind ondersteunen.

Peter Beckius, global e-commerce director bij Gant: 'We vonden dat het tijd was om ons platform te vernieuwen, alle e-commerce mogelijkheden te benutten en een betere digitale klantervaring te omarmen. We willen nieuwe en loyale klanten inspireren met een vernieuwde merkervaring en daarnaast volledig voldoen aan de huidige digitale verwachtingen.'

Hoger niveau

'Door de merk- en klantkennis van Gant te combineren met onze technische en designexpertise, tillen we het platform van Gant naar een hoger niveau', zegt Joep Roosen, managing director bij Dept. 'Het gebruik van Page Designer zorgt voor een persoonlijke ervaring voor de klant en biedt meer opties voor maatwerk en lokalisatie voor de verschillende websites van Gant. Ten slotte gaan we het Salesforce OMS-systeem integreren als een van de eersten in Europa, waardoor integraties vloeiender worden en de klantenservice wordt geoptimaliseerd.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie