Future TV Advertising Forum: ontdek de toekomst van TV advertising in de Benelux

Ontdek in welke richting TV advertising zich ontwikkelt. Nieuwe denkwijzen, processen en technologieën worden gepresenteerd

Op maandag 16 september wordt voor het eerst in Nederland het Future TV Advertising Forum georganiseerd. Nieuwe denkwijzen, processen en technologieën worden gepresenteerd die duidelijk maken in welke richting TV advertising zich ontwikkelt. Het programma is ambitieus opgezet met toonaangevende sprekers uit binnen- en buitenland. Future TV Advertising Forum Amsterdam is het nieuwste event dat wordt toegevoegd aan de reeks gelijknamige forums die al bestaan in Londen, Toronto, Sydney en Manchester.

Op de eerste editie van het Future TV Advertising Forum Amsterdam staat de vraag centraal hoe de TV-markt in de Benelux zichzelf continue transformeert om betere segmentatie en targeting mogelijk te maken. Door de planning- en campagneoptimalisatie te verbeteren worden zowel de gegevens van adverteerders als van broadcasters zo goed mogelijk benut.

Ook wordt besproken op welke wijze de TV-industrie de attributie van campagne-effecten verbetert. We weten al dat TV merken kan bouwen, maar er wordt tegenwoordig ook rekening gehouden met de waarde van TV als activeringsmedium. Er wordt gekeken hoe de Benelux markten een ecosysteem voor addressable TV-reclame kunnen creëren op de schaalgrootte die marketeers nodig hebben voor een data-gedreven toekomst.

 

Sprekers

Nationale en internationale sprekers - afkomstig van bureaus, broadcasters en adverteerders - bespreken actuele en relevante kwesties in diverse vakgebieden. Laat je inspireren door onder meer:

Peter Quaghebeur CEO SBS Belgium

Anna Maria Vujinovic Director Digital and Business development, Tech and Data RTL

Susan van Geenen Vice President Commerce, FOX Networks Group Benelux

Guy Bisson Co-Founder & Research Director Ampere Analysis

Neil Taylor Lead Data Strategist for Commercial Innovations Channel 4 Television

Rik Hendriks Senior Innovation Manager Advertising, KPN

Harry Dekker Media Director Unilever

Remon Buter Head of Investment and Trading, GroupM

Aanmelden

Kijk voor meer informatie en om je aan te melden op: https://www.futuretvads.com/amsterdam/

Reacties:

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Kees
Begin eens met wat minder reclame op tv, schrap reclames van het type 'dit programma wordt mede verpest door ...', en zend minder vaak tegelijkertijd reclames uit op verschillende zenders, zodat je bij het wegzappen van reclame minder kans loopt alsnog in reclamespotjes te belanden. Daarnaast zou een reclame-filter voor tv, zoals AdBlock dat is voor internet, een welkome ontwikkeling zijn. Dit alles is in essentie waar de tv-kijker behoefte aan heeft. Ik vrees echter dat de bubble-mensen op dit Forum het daar niet over gaan hebben.
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.