Oranjegekte

Die Wuppies waren een groot succes, kunnen jullie voor ons ook zoiets bedenken? En jullie, kunnen jullie voor ons een soort Vijftien Miljoen Mensen maken, maar dan anders en met veel oranje?

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Hoeden en toeters, tja daar kunnen we nu niet meer mee komen. Maar misschien is een leuk online pooltje een goed idee?
Of we maken nog een oranjelied, waar we allemaal bekende Nederlanders in laten zingen. Nee,joh, waarom doen we niet iets leuks met het Wilhelmus?
Er is zoveel Oranje-leut dat ik inmiddels echt niet meer weet wie wat doet.

Adformatie meldt 128 tv-inhakers en 167 radio-inhakers. Tel daar nog eens een partijtje promoties bij op, plus nog wat geinige printuitingen en je raakt het spoor totaal bijster.
Zouden er bureaus geweest zijn die gezegd hebben: Houd het geld even in je zak en geef het straks weer gewoon uit aan het versterken van je merk? Of: zend wel rond de wedstrijden uit,
maar dan met een ijzersterke merkreclame. (Apple is beroemd geworden met een commercial in de pauze van de superbowl, maar die ging echt niet over honkbal.)
Gezien de overweldigende aantallen heeft iedereen braaf meegedaan aan de oranjegekte. En dat is nog wel logisch ook.
Het zijn barre tijden dus zo’n stukje extra omzet laat je als bureau niet zomaar lopen. Als ze van hun geld af willen, dan toch maar liever via ons.
En nu we er bijna uitliggen, tenzij er een wonder geschiedt, moeten we natuurlijk weer zo snel mogelijk van die associatie
met een kater af.
Gelukkig komen de Olympische Spelen er aan. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie