PerfettiVanMelle-merken naar MEC

De selectieprocedure duurde vier maanden.

MEC ontfermt zich per direct over de mediastrategie van alle PerfettiVanMelle-merken in Nederland, zoals Mentos, Mentos Gum, Smint, Klene, Look-o-Look, Chupa Chups, Fruittella, Van Melle, Meller.

Het pitchproces werd begeleid door Vogel Media-Management. In werd duidelijk dat PerfettiVanMelle een mediapitch zou houden.

Het media-account zat voorheen bij Carat. 

Michiel Goedvolk, marketingmanager Benelux: &;MEC is een vooruitstrevend bureau dat volop inspeelt op actuele ontwikkelingen in het media landschap. Het heeft laten zien creativiteit, innovatie en media uitstekend te kunnen combineren.&;

Eric Kramer, ceo MEC Nederland: &;Samen met de introductie van is het een geweldige week voor MEC. De winst is een bevestiging en een prachtige stimulans voor ons om innovatief en vooruistrevend werk te blijven maken nu en in de toekomst.&;

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie