Tech-merken samengebracht in The Data Agency

The Data Agency, die in de toekomst wil uitbreiden, werkt momenteel onder meer voor Etos, Renault, Dynamo Retail Groep en Moneyou.

Foto: Frank de Beun, CEO van The Data Agency.

EDM, Human Inference, LynqID en GeoMarktprofiel, stuk voor stuk merken die gespecialiseerd zijn in technologie, data en analyse, komen samen in een nieuwe groep: The Data Agency. 

'Door de toenemende complexiteit van de wereld van data' wil de groep kennisdeling faciliteren en een deel van de bedrijfsvoering van merken uit handen nemen. The Data Agency, die in de toekomst wil uitbreiden, werkt momenteel onder meer voor Etos, Renault, Dynamo Retail Groep en Moneyou.

'Wij willen onze klanten een voorsprong geven en daarom staan wij open voor nieuwe technologieën en ontwikkelingen. Dat kan in een volwassen datamarkt beter wanneer we vanuit specialisaties werken', zegt ceo Frank de Beun. 'Voor onze merken betekent dit dat ze ruimte moeten krijgen om te groeien binnen hun specialisatie. Dat bieden we ze nu. Bovendien maken we het makkelijker voor nieuwe merken, met behoud van zelfstandigheid, maar met behulp van de groep en de andere merken, om zich aan te sluiten en hun groei te versnellen.'

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

Advertentie