Wunder ontwikkelt merkstijl Pour Vous

Het jonge strategisch designbureau Wunder heeft voor parfumerieketen Pour Vous een nieuwe merkstijl mogen ontwikkelen, geïnspireerd op de Art-Nouveau periode in Parijs.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Vraag van Pour Vous was om de allure van het verleden terug te brengen in het merk. De opdracht omvatte illustraties, achtgrondpatronen, kleuren en lettertypes in een modern-klassieke stijl.

Pour Vous is de oudste parfumerieketen van Nederland. Het ontwikkelde de markt en was een toonaangevende, luxe parfumerie. Door de opkomst van ketens als ICI PARIS XL en Douglas verloor het marktaandeel. Nadat A.S. Watson het merk opnam in zijn portefeuille kreeg het weer de kans om op te bloeien. Wunder omschrijft het werk als ‘een merkstijl met een universeel gevoel van schoonheid, luxe en aandacht die de ‘oude dame’ vernieuwde allure geeft.’


Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie