Pride & Brands survey

Bij Publicis en Boomerang geloven we sterk in het vieren van diversiteit.

Onze diversiteit is wat ons uniek maakt, en we zijn ervan overtuigd dat we door onze verschillen te omarmen een begripvollere en harmonieuzere samenleving kunnen creëren. Vanuit deze overtuiging en op initiatief van Boomerang is eerder Pride It Not An Ad ontstaan.

Vorig jaar vierden we met partners en klanten creativiteit in reclame en media tijdens het AmsterCannes festival. Het was één groot feest om ons creatieve vak te vieren, met inspirerende sprekers en panels die zorgden voor een sterk inhoudelijk programma. Dit jaar gaan we op 5 juli 2024 opnieuw de creativiteit in ons vak vieren, maar onder een nieuwe naam: ADsterdam. Het succes van vorig jaar smaakt naar meer!

Vive la difference

Onze 'Vive la difference'-overtuiging krijgt een een belangrijke rol tijdens ADsterdam. De eerst stap daarbij is een onderzoek naar inclusiviteit, pride, LHBTQ+ en de rol van merken op deze gebieden. We willen graag jullie medewerking vragen en jullie grote bereik gebruiken om dit onderzoek tot een succes te maken. Dit kan door het invullen van een survey.

Wil je meedoen aan deze survey, dit duurt maar 3 minuten ga dan naar https://wss.pollfish.com/link/1233dfef-95c0-450b-a901-42cf06995352

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →