Premium Merkstrategie Hoe een merkbelofte sturend is voor creatie en gedragBrand Culture deel 18: het handelingsperspectief
Premium Merkstrategie Waarom Nike er beter van wordt als Adidas adverteertBrand Culture, deel 17: Het principe van categoriedenken. Ofwel: jezelf een relevante categorie toe-eigenen in het brein van de ontvanger.
Premium Merkstrategie Positioneringstip voor 2023: Wees zo concreet mogelijkMarc Oosterhout en Bastiaan Weers brengen in de serie Brand Culture de laatste inzichten in positioneren. Deel #15: Purpose of Promise?
Premium Merkstrategie 'Sterke merken weten wie ze zijn.' Brand consultant Trudelies van der Poel over het begrip IdentiteitIdentiteit en merkbelofte moeten altijd hand in hand gaan, maar de kern ligt in de identiteit.
Premium Merkstrategie Positioneren: energie als voorwaarde voor succesMarc Oosterhout en Bastiaan Weers brengen in de serie Brand Culture de laatste inzichten in positioneren. Deel #13: Energize your brand.
Premium Merkstrategie / 27 SEPTEMBER 2022, 17:15:00 'Positioneren vraagt om logica'Marc Oosterhout geeft in de serie Brand Culture de laatste inzichten in positioneren. Deel #12: De logica
Premium Merkstrategie / 20 JUNI 2023, 12:00:00 Ga op zoek naar het overeenkomstig verlangenBRAND CULTURE | Positioneren verloopt via heldere principes. Deze keer kijkt merkstrateeg Marc Oosterhout naar het principe 'ladderen'.