In 2021 werd Verstappen wereldkampioen. Lees hier wat dit met het sentiment en de betrokkenheid rondom de Formule1 in Nederland heeft gedaan
Welke supermarkten spelen hier het beste op in? MeMo² legt het uit.
Ideaal leesvoer voor marketeers die worstelen met NFT's en de Metaverse.
Wie zoekt naar ‘Metaverse’, komt er al snel achter dat de gigantische verwachtingen en hoopvolle dromen van de fans niet waar worden gemaakt
Onzekere tijden dwingen consumenten harde keuzes te maken. Merken moeten nu hun ware gezicht laten zien en iets extra’s doen.
Humor in advertenties kan tot geweldige resultaten leiden, maar het is vooral de toon die van cruciaal belang is.
De ingrediënten voor een gedegen aanpak in tijden van een krappe arbeidsmarkt.
Darre van Dijk (CCO bij TBWA\NEBOKO) over de toekomst van product placement in het streaming tijdperk.
Lukt het je maar niet om een vacature te vervullen met een geschikte kandidaat? In dit artikel krijg je 7 tips waarmee je wél verder komt!
Wist je dat marketingteams zich gemiddeld het meest bezighouden met merklogo’s? Maar zijn die de hoeveelheid tijd en aandacht écht waard?
Breng jouw marketing data samen met externe factoren
Vorig jaar bevonden Lotto, Selmore en Amp.Amsterdam zich in de roemruchte Wisseloord studio’s voor de opname voor een bijzonder project.
Een video-campagne inzetten over meerdere kanalen; welke keuzes maak je en hoe weet je wat werkt?
In deze blog leggen wij kort uit wat hyperpersonalisatie precies is en hoe je het toepast in jouw organisatie.
Afgelopen jaar werd statiegeld op kleine plastic flesjes ingevoerd. Hoe krijg je die boodschap snel tussen de oren bij een brede doelgroep?
Goud in handen met een fijne podcast, maar het vergt wel een fikse toewijding. Hieronder een aantal tips.
Een global-local strategie een logistieke nachtmerrie? Het vraagt naast veel organisatie, vooral om het maken van strategische keuzes.
Hoe zorg je ervoor dat je als merk relevant bent, maar niet geassocieerd wordt met negatieve content?
Uit onderzoek blijkt dat Loeki niet alleen leuk is voor de kijker, maar ook effectief voor de bedrijven die in een ‘Loeki-blok’ adverteren.
Adobe Trust Report benadrukt noodzaak voor merken om digitale ervaringen te verbeteren en klantdata op een verantwoorde manier te gebruiken.
Onze werknemers hechten veel belang aan een goede work-life balans. Bij Volstok gaan we op zoek naar hoe we meer zuurstof kunnen creëren.
Een goede manager is een verbinder en inspirator. Dat is niet zo gemakkelijk als het lijkt. Zes tips om je daarbij te helpen.
Onderzoek naar kijktijd, merk- en boodschapherinnering van social reels vs. social feed en pre-roll advertising.
Werkgeversorganisaties zetten in op zorgstudiekeuze tieners met de uitdagende campagne: ‘KOM ZORGEN DAN’.
Belangrijke technologische trends die het programmatic reclamelandschap ingrijpend veranderen
Door te reageren op het nieuws word je zichtbaar als expert en kun je een nieuwsbron worden. Vijf tips én een webinar van ANP Business.
Listn selecteerde voor ons een lijstje dat je écht horen wil.
De noodklok tikt en verantwoord adverteren is voor iedereen van belang.
Welke inzichten spelen een rol bij de marketingstrategie die grote merken gebruiken naar het MKB?
Growth hacking lijkt definitief geland, ook buiten het onlinemarketing-vocabulaire. Is het meer dan hét buzzwoord van dit moment?
Capaciteitsplanning blijft lastig in een agency. Hoe plannen creatieve bureaus hun huidige en toekomstige capaciteit? Bieden tools soelaas?
Omdat ieder brein anders mag zijn
Wat kunnen merken in het nieuwe jaar van YouTube verwachten? We lichten vier belangrijke trends uit.
In dit artikel leggen we uit hoe AI-algoritmes een revolutie teweegbrengen in contextuele targeting technieken.
Bart Meerdink gaat in gesprek met Madhu Mathoera. In deze podcast hoor je over diversiteit, gelijkwaardigheid en inclusie in organisaties.