AI heeft verbazingwekkende voordelen, maar er zijn ook mogelijke minder positieve aspecten op te noemen.
Meer inzicht in het snelgroeiende retail-medialandschap met de Beschikbaarheidsmatrix Retail Media.
In een wereld waar audio zo’n prominente plaats inneemt, kan ieder zichzelf serieus nemend merk eigenlijk niet meer zonder een eigen geluid.
Met de #SameDream-campagne sluit DPG Media zich aan bij de missie om een generatie vrouwen te inspireren om te worden wie ze willen zijn.
Waarom het uit elkaar trekken van creatie en media niet verstandig is.
Grote retailers zijn in meer of mindere mate bezig om advertentie-oplossingen (digitaal) uit te breiden.
Paneltalk over de onafscheidelijke werelden van sport en mode.
Authenticiteit is onmisbaar voor merken die serieus genomen willen worden. Hoe maak je een écht authentiek en transparant verhaal?
De nieuwe campagne voor Zeeman's lentecollectie in Virtual Production omgeving geschoten bij Lukkien.
Leer de wereld van AI-tools kennen en integreer ze naadloos in je dagelijkse werk voor impactvolle resultaten.
Maximaliseer jouw merkkracht in een landschap van opkomende huismerken.
Hoe ziet de toekomst van media eruit volgens professionals uit de mediabranche? Kunnen we nog een goede campagne creëren zonder AI?
Voor veel bedrijven die willen werven, is het een issue om Gen Z te bereiken. Dit is hoe je dat doet.
Waarom doe je er als merk goed aan om te zorgen dat je commercial altijd voorzien is van ondertiteling?
De generatie die iedereen wil bereiken, maar wie luistert er ècht?
Het kan moeilijk zijn om een evenwicht te vinden tussen het opbouwen van merkloyaliteit en het vinden van nieuwe klanten.
Waarom we als industrie 100% cookieless gaan
Marktonderzoeksbureau Markteffect-oprichters Edgar de Beule en Hesam Fahimi over succesvol ondernemen.