Premium Campagnes Zeeman wint goud bij Effie AwardsIn het Amsterdamse Concertgebouw zijn vanavond 14 Effies uitgereikt.
Premium Campagnes GOUD: Zeeman opent nieuwe ogen met het verhaal achter de koopjesDe keten laat in deze meerjarige case zien hoe ‘goedkoop’ en ‘kwaliteit’ met elkaar worden verbonden.
Premium Campagnes ZILVER: Niet omdat het moet, maar omdat het kan (Tele2)De herpositionering van ‘goedkoop’ naar ‘waarde’ betaalt zich uit.
Premium Gedragsverandering ZILVER: ABN AMRO SpaarverslimmersGedragsverandering in het sparen onder Nederlanders lukt ABN AMRO wél in tegenstelling tot andere banken.
Premium Gedragsverandering ZILVER: Into the frame (Porsche Nederland)Ambachtelijk vakwerk met een kleinschalige campagne.
Premium Gedragsverandering / 13 NOVEMBER 2018, 22:49:00 BRONS: Škoda Nederland. Zaterdag is Škoda.Een emotionele belofte wordt gedaan die dicht bij de doelgroep staat.
Premium Campagnes / 13 NOVEMBER 2018, 22:56:00 BRONS: Zorg voor #deleven (Anderzorg)Focus wordt verlegd naar merkbouw in plaats van de scherpste premie aanbieden.
Premium Campagnes / 13 NOVEMBER 2018, 22:47:00 BRONS: Zo maakt geld gelukkig (ASN Bank)Duurzaam bankieren is voor iedereen en niet alleen iets voor idealisten en perfectionisten.
Premium Campagnes / 13 NOVEMBER 2018, 22:57:00 BRONS: Do what you can’t (Samsung)Zo probeert de techgigant concurrent Apple in te halen.
Premium Gedragsverandering / 13 NOVEMBER 2018, 22:48:00 BRONS: Nederland staat op tegen inbrekers (Ministerie van Justitie & Veiligheid)Overheidscampagne roept inbrekers een halt toe.