Overslaan en naar de inhoud gaan
Advertentie

Main navigation

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Academy
  • CMO Suite
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief

Secundaire navigatie

  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee

Hoofdnavigatie

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Academy
  • CMO Suite
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief

Secundaire navigatie

  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee
Al lid?
Log hier in
Word abonnee
Topics
  1. Bureaus
  2. Campagnes
  3. Carriere
  4. Commerce
  5. Contentmarketing
  6. Craft
  7. Customer experience
  8. Data & insights
  9. Design
  10. Digital transformation & tech
  11. Diversiteit
  12. Effectiviteit
  13. Gedragsverandering
  14. Influencer marketing
  15. Interne communicatie
  16. Media
  17. Merkstrategie
  18. PR
  19. Privacy
  20. Programmatic
  21. Purpose Marketing
  22. Reputatiemanagement
  23. Targeting & segmentatie
dossier

Media Report 2022

Jaarlijks onderzoek van Adformatie onder adverteerders, mediabureaus en media-exploitanten. Wie wordt het meest gewaardeerd in de sector? Lees meerLees minder
premium
Marlene Wickel (l) van Jean Mineur heeft de prijs in ontvangst genomen van Susanne van Nierop, hoofdredacteur Adformatie
Media

Jean Mineur Mediavision is de grote winnaar van het Media Report 2022

Adformatie maakt opnieuw met Ipsos ranglijst op van meest gewaardeerde media-exploitanten en bureaus.

premium
Marlene \Wickel (l) tijdens uitreiking van de awards voor het Media Report 2022
Media

Marlene Wickel, Jean Mineur: ‘Het is aandacht die de waardering van klanten oplevert’ 

Wat is het geheim achter de hoge scores van Jean Mineur?

premium
Guy
Media

Guy Grimmelt, Global: ‘Het was het jaar van herstel’ 

 Global eindigde aan kop bij out-of-home in het Media Report 2022. Het was om meer redenen een jaar met historie, volgens Guy Grimmelt.

premium
Erik Dubbeldeman van Showheroes, dat ook online al als eerste eindigde bij alle respondenten
Media

Media Report 2022: Showheroes meest innovatief én klantgericht

Hoe worden media-exploitanten beoordeeld door klanten. Showheroes twee keer aan kop, RTL/Ad Alliance gewaardeerd als meest toonaangevend.

Media Report 2022
Media

Zo win je het Adformatie Media Report

Om in het Adformatie Media Report als Beste Mediabureau of Exploitant uit de bus te komen moet je echt goed presteren (volgens klanten).

premium
V.l.n.r Arno Oto, Thijs Muller en Marjon van den Boogert. Rechts Susanne van Nierop.
Media

Talpa, Havas en Snapchat: videomarkt raakt op drift in 2023

Wat gaat het nieuwe jaar ons brengen? Drie insiders reflecteerden in Minds of Media van Adformatie over de belangrijkste ontwikkelingen.

Advertentie

Meer Adformatie

  • Partners
  • Events
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Nieuwsbrief
  • Adformatie Academy
  • Volledige Magazine Archief

Service & Contact

  • Contact
  • Abonneren
  • Teamabonnementen
  • Adverteren
  • Veelgestelde Vragen
  • Privacy Statement
  • Cookie Statement
  • Algemene Voorwaarden
adformatie sijthoff media