Trending deze week: marketingstunt of geluk bij een ongeluk?

Een waterfles die water zelfs koud houdt tijdens een autobrand!

Stanley Quencher

Sinds vorige week is de Stanley Quencher nog populairder geworden op TikTok, dit dankzij een viral video van de Amerikaans Danielle waarin de welbekende thermosfles in een uitgebrande auto overleefd. 


 

Stanley has your back

De video heeft inmiddels al 88.6M views en volgers taggen massaal Stanley onder de viral post: “Stanley koop voor deze persoon een nieuwe auto“ en “Dit is goede marketing voor Stanley“. Na de virale TikTok-video kwam het bij Stanley terecht. Terence Reilly, de global president van Stanley, reageerde op de video van Danielle. Hij zegt blij te zijn dat Danielle veilig is en geeft haar een nieuwe Stanley Thermosflessen cadeau. En dat is niet het enige, niet alleen krijgt Danielle gratis producten, ook zal het bedrijf Daniella haar auto vervangen met een nieuwe. Een unieke gebeurtenis, waarvan het bedrijf hoopt dat dat niet nog een keer voorkomt.

Terence Reilly reageert op de video van Danielle
Stanley Quencher in uitgebrande auto

Geluk bij een ongeluk!

Een thermosfles die een brand overleeft terwijl er nog steeds ijs in zit, is zo verbazingwekkend dat het bijna onmogelijk leek dat het geen doelbewuste marketingtruc was. Maar in werkelijkheid blijkt dit echt te zijn gebeurd. Het resultaat? De thermosflessen zijn enorm in populariteit gestegen. Het feit dat de video geen opgezette marketingstunt was maar een oprecht voorval, versterkt de geloofwaardigheid van het product enorm. Ondanks het bizarre (en gelukkig goed afgelopen!) incident biedt het verhaal van Stanley waardevolle inzichten in consumentengedrag en hoe mensen reageren op onvoorziene omstandigheden.

Creative Social Agency Dorst & Lesser spot wekelijks de laatste trends op social, zodat je weet wat er speelt.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie