Synergie in klantbeleving: meten en verbinding leggen

Verdiep je in de synergie tussen meetbaarheid en menselijke interactie tijdens deze inspirerende clinic op 8 november.

Je bent van harte welkom tijdens een interessante clinic die het samenspel onderzoekt tussen meetbaarheid en menselijkheid. Samen met jou willen we reflecteren op de vraag: "Hoe behouden we onze menselijke touch in een tijdperk waarin technologieën ons steeds verder leiden in de wereld van metingen en analyses?".

Deze clinic nodigt uit tot het verkennen van de kunst van balanceren. We omarmen zowel de kracht van meetbare gegevens als de diepgang van menselijke interacties. Samen ontdekken we hoe deze schijnbaar tegenstrijdige elementen kunnen samenkomen om betere resultaten, effectievere communicatie en meer empathische ervaringen en relaties te creëren.

Dit kun je verwachten

Maak je klaar voor een boeiende discussie en een grondige verkenning van de samenwerking tussen data en menselijke relaties, met levendige praktijkvoorbeelden als leidraad.

We gaan in op enkele essentiële onderwerpen, zoals:

  • Marketinganalyse en verantwoordelijkheid
  • Beheer van klantbeleving en organisatiestructuren
  • Persona's en segmentatie

Toepassingen in de praktijk

Tijdens deze sessie delen we strategieën, vooraanstaande methoden en geleerde lessen van toonaangevende organisaties zoals BMW, Gazelle en CCV. Deze bedrijven hebben de kunst van het integreren van meetbaarheid en menselijkheid geperfectioneerd. De clinic belooft waardevolle inzichten van een doorgewinterde professional uit het veld. Daarnaast doe je praktische kennis op over stappen om deze harmonie in jouw eigen context te realiseren.

Over de spreker

Bastiaan Bless is Director Digital Sales bij CCV en heeft kennis en ervaring op het gebied van marketing en sales strategie, omni-channel klantbeleving en customer journey. Hij helpt bedrijven slim gebruik te maken van data en nieuwe technologieën en de klant daadwerkelijk centraal te stellen. Vanuit zijn ervaringen bij BMW, Gazelle en verschillende expert groepen neemt Bastiaan je mee in het organiseren van een onderscheidende klantbeleving. 

Praktische informatie

  • Je kunt je gratis aanmelden voor deze clinic van Beeckestijn Business School
  • De clinic wordt gehouden van 14:00 tot 15:30 uur op 8 november
  • De clinic zal online te volgen zijn via een live-stream
  • Voorafgaand aan de clinic ontvang je een mail met meer informatie

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →