Maximaliseer je bedrijfsresultaat vanuit gedragspsychologie

Ontdek tijdens deze online clinic hoe je je bedrijfsresultaat kunt maximaliseren door design vanuit gedragspsychologie.

Je kunt het gedrag van je klant beïnvloeden en je bedrijfsresultaat maximaliseren door funnels te ontwerpen vanuit gedragspsychologie. Wat houdt dit in en hoe pak je dit aan? Pieter Jan Troost verteld je tijdens deze online clinic van Beeckestijn Business School over dit onderwerp.

Datum: 25 juni
Tijd: 14:00 - 15:30 uur 
Locatie: Live-stream 

Dit kun je verwachten

Pieter Jan gaat in op design vanuit gedragspsychologie. In 1,5 uur leer je hoe je klantgedrag kunt beïnvloeden ten voordele van het bedrijfsresultaat. Daarbij presenteert hij een simpel stappenplan, die je direct kunt gebruiken.

Voor wie is deze clinic interessant?

Deze clinic is interessant voor iedereen die iets in (online) marketing, communicatie en sales doet. Zowel professionals als eigenaren en beslissers.

Over de spreker

Pieter Jan Troost is strateeg en persuasion designer. Hij heeft maar één doel: meer resultaat. Hiervoor past hij principes uit gedrags- en overtuigingspsychologie toe op het design van bedrijfsstrategieën, websites, online campagnes en apps. Pieter Jan werkt voor een breed scala aan branches, waaronder retail, reis, food, automotive, telecom, financieel, overheid en non-profit voor zowel B2C als B2B producten en diensten. Op dit moment werkt hij als Chief Product Officer aan de scale up iBuyflowers.com, een online B2B bloemen marktplaats in de Verenigde Staten.

Gratis aanmelden

Deze clinic is al geweest. Het is niet meer mogelijk om je aan te melden.
Bekijk onze agenda voor meer clinics >>

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →