[Webinar] Ontdek hoe je betere inzichten genereert en de consumentenervaring overtreft

Industrie-experts & black belt marketeers demonstreren hoe de Jobs to be Done-methodologie in praktijk wordt gebracht

Leer hoe LiveKindly succesvolle wereldwijde bedrijfsstrategieën opbouwt binnen de categorie plantaardige voedingsmiddelen op basis van de Jobs to be Done-principes. Deze methode is al vele jaren effectief gebleken tijdens de carrières van de marketingdeskundigen Johannes en Mick en heeft hen in staat gesteld talrijke succesvolle merken en productportfolio's te creëren.

Tijdens deze webinar geven zij inzicht in hoe deze methode hen op dit moment helpt om een consumentgerichte merk-, product- en retailervaring op te bouwen die de huidige ervaring overstijgt, door te begrijpen welke taken beter moeten worden uitgevoerd en hoe.

Ipsos' Jobs to be Done expert Rozemarijn deelt de schoonheid en de belangrijkste succescriteria die cruciaal zijn om het maximale uit de methodologie te halen vanuit een onderzoeksperspectief. Zij helpt je te begrijpen hoe je gemakkelijk de juiste ‘Jobs’ kunt identificeren. En welke stappen te nemen om een goed gedefinieerd ‘Jobs to be Done’ kader te creëren dat marketeers, R&D en creatieve bureaus helpt bij het ontwikkelen van succesvolle merken, producten, diensten en communicatie.

Schrijf je in voor deze webinar op donderdag 19 november om 16.00 uur CET.

Sprekers

Sprekers

Meer informatie

Lynnet Ligthart | Senior Marketing & Communicatie Executive 

T. +31 20 6070 872
E. Lynnet.Ligthart@ipsos.com

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →