Consumenten willen niet alles blokkeren

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Uit onderzoek van onderzoeksbureau Conclusive in opdracht van Stichting blijkt dat 33% van de consumenten die vandaag hun brievenbus, (mobiele) telefoon of e-mailbox volledig hebben geblokkeerd, gebruik zou willen maken van een deelblokkade op brancheniveau; dat betekent dat bijna 500.000 consumenten een voorkeur hebben voor een blokkade per deelgebied (zoals energie, fnance, dagbladen, tijdschriften of telecom) en/of medium (post, telefoon of mobiel).

Daarnaast geeft meer dan 63% de voorkeur aan een eigen "MyInfofilter"account waarmee de contact- en blokkadegegevens gewijzigd kunnen worden.

Het aantal consumenten dat koos voor de deelblokkade is veel hoger dan verwacht. Op basis van dit onderzoek gaat Infofilter mogelijk haar blokkeer-dienstverlening verder verfijnen.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie