DDMA introduceert Keurmerk

De leden van de DDMA (de Dutch Dialogue Marketing Association) hebben vorige week ingestemd met de invoering van het DDMA Keurmerk.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het keurmerk is bedoeld als een kwaliteitsmaatstaf voor de leden van DDMA. Ze mogen dit keurmerk voortaan alleen voeren als ze zich houden aan de nieuwe - nu ook op Europees niveau aanvaarde - normen, zoals in de DDMA Privacy-gedragscode staat.

Daarnaast zullen ze zich conformeren aan de van toepassing zijnde wetgeving, en aan alle afspraken over zelfregulering die gelden voor de Nederlandse Direct Marketing- en Sales Promotion sector. Voorbeelden hiervan zijn de Telemarketing-code en de Code Verspreiding Ongeadresseerd Drukwerk.

Onder leiding van een Commissie van Toezicht worden de leden periodiek gecontroleerd op het naleven van de gedragsregels voor het voeren van het DDMA Keurmerk. Het wordt op zo kort mogelijke termijn - in of kort na de zomer van 2004 - ingevoerd.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie