Dit zijn de 12 meest klantgerichte bedrijven van Nederland

CCDNA roept Volvo uit tot meest customer centric.

Volvo is door de Customer Centric DNA Awards uitgeroepen tot meest klantgerichte bedrijf van Nederland. Het automerk neemt daarbij het stokje over van D-Reizen, dat dit jaar als tweede eindigde. Hieronder staan de winnaars van alle twaalf categorieën.

Gratis leenauto
De Customer Centric DNA Awards, die dit jaar voor de zesde keer werden uitgereikt, worden gebaseerd op ruim 13 duizend consumentenwaarnemingen, in totaal werden 121 bedrijven beoordeeld. De methode van onderzoek staat consumenten toe in hun eigen woorden te vertellen over hun ervaring met bedrijven. Volvo werd bijvoorbeeld als volgt geroemd door één van de respondenten: ‘Ik ben zeer tevreden over de service van Volvo. Laatst was het verwarmingssysteem kapot. Dit werd door de dealer niet alleen gratis gerepareerd, er was ook een gratis leenauto beschikbaar. Het werd allemaal prima geregeld.’

Meer klantgerichtheids-facts

  • Bijna de helft van alle Nederlanders (47%) vindt dat digitalisering ten goede komt van service van bedrijven;
  • Een op de zeven Nederlanders stelt dat de service van online shops beter is dan op de winkelvloer;
  • 60 procent van de Nederlanders wil dat bedrijven altijd en overal bereikbaar zijn.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie