Efteling tevreden met aandacht Youtube

In juni vorig jaar introduceerde de Efteling haar eigen Youtube-kanaal met archiefmateriaal en actuele content. Dat heeft het park geen windeieren gelegd. Het Efteling YouTube kanaal trok inmiddels zo'n drie miljoen kijkers.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De Efteling gaat op zijn verder dan het tonen van plankmateriaal. Ook livestreams van shows en flashmob video's hebben er hun plek. Inmiddels staan er zo’n 60 korte filmpjes op vanuit en over de Efteling.

De achterban die de wekelijkse updates bekijkt, blijkt betrokken en positief over de videocontent. Naar het totale aantal video’s (ca. 130) is ongeveer 2.500.000 minuten gekeken. De Efteling beoogt een nieuwe relatie met het publiek op te bouwen middels het videokanaal. Daarnaast wil het park inspelen op het veranderende kijkgedrag van de jeugd.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie