Premium

Eindscore Nederland in Cannes: 20 Leeuwen

72andSunny Amsterdam weet nog twee brons binnen te halen op zaterdag.

Nederland heeft de afgelopen week in totaal twintig Leeuwen gewonnen waarvan de meeste (17) naar J. Walter Thompson Amsterdam gingen. Op zaterdagavond werden er nog twee bronzen Leeuwen binnengesleept. In Film Craft wist 72andSunny Amsterdam twee keer brons te scoren met de campagne voor Samsung Galaxy, We are greater than I (Surf & Cycling).
 


 

In Film werden de drie shortlistplaatsen van Nederland niet verzilverd. De Grand Prix ging naar Adam&Eve DDB London voor Shoplifters van klant Harvey Nichols.
 



De andere Leeuwen van zaterdag:

Titanium
De Titanium Grand Prix was voor Venables Bell & Partners San Francisco voor van REI
 

- Jerry’s Office

Integrated
BBH New York kreeg een Grand Prix voor de campagne rond het vierde seizoen van Netflix-serie

Twintig Leeuwen
Zeventien van de twintig Leeuwen gingen naar J. Walter Thompson Amsterdam, waarvan 2 Grand Prix, 3 goud, 6 zilver en 4 brons en één Innovation Lion. Zestien Leeuwen zijn voor The Next Rembrandt (ING) en één voor Het Parool.

Twee keer brons was er voor 72andSunny Amsterdam voor Samsung Galaxy.
TBWA\Neboko Amsterdam kreeg één Leeuw voor de McTrax Placemat voor McDonald’s.

Advertentie
advertisement
premium

Word lid voor € 1,-

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid worden

Plaats als eerste een reactie

Advertentie