Euro RSCG onthult popcultuurtrends

Euro RSCG Worldwide signaleert een lappendeken van globale trends en rages die wijzen op ‘een wereldwijde uitbarsting van genotzucht’. Van flash picknicks tot psychedelische paddestoelen, vulgaire mode tot 'smirting' (roken en flirten) op de stoep.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

'Kinderen willen altijd plezier beleven, maar de informatie die wij verzamelden wijst erop dat meer en meer volwassenen op zoek zijn naar jonge, actieve, gemeenschappelijke manieren van plezier maken die vroeger enkel voor jongeren bestemd waren,' zegt managing partner Ira Matathia van Euro RSCG MVBMS Partners. Volgens hem keren mensen zich af van namaak en zijn ze op zoek naar het echte.

Het bureau signaleert trends die zijn overgenomen uit het onlangs uitgegeven witboek van het agentschap 'The Power of Pop Culture' (De kracht van de popcultuur).

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie