Havas Boondoggle werkt voor Amsterdam Marketing

Er ging een pitch aan de keuze vooraf.

Havas Boondoggle gaat een campagne uitwerken die de komende jaren aandacht moet vestigen op iamsterdam.nl/uit als gids voor het culturele aanbod in Amsterdam.

De campagne die vanaf september te zien is, moet consumenten met interesse in cultuur naar de juiste plek gidsen zodat zij vaker maar ook anders cultuur consumeren. Het middel iamsterdam.nl/uit zal centraal staan als gidsfunctie.

Stichting Amsterdam Marketing is de citymarketingorganisatie van Metropool Amsterdam, actief op het gebied van promotie, informatie, onderzoek en dienstverlening. De ambitie is om de regio op de kaart te zetten als een van de vijf meest aantrekkelijke metropolen van Europa voor bewoners, bezoekers, bedrijven en beïnvloeders.

Advertentie

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie